برگزاری مذاکرات تجارت آزاد بین ژاپن و اتحادیه اروپا

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران : نشست مقام های ژاپن و اتحادیه اروپا برای دستیابی به قرارداد تجارت آزاد در ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

برگزاری مذاکرات تجارت آزاد بین ژاپن و اتحادیه اروپا

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس 24؛ روزنامه ژاپنی نیکی از برگزاری نشست مقام های اتحادیه اروپا و ژاپن برای انجام مذاکرات رسمی در مورد قرارداد تجارت آزاد اطلاع داد.

هرمن ون رومپوی رئیس اتحادیه اروپا و خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا قرار است در هفته پایانی ماه مارس به توکیو سفر نمایند و با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن ملاقات و گفت و گو خواهند داشت.

دو طرف قرار است در جریان این مذاکرات به قرارداد نهایی در مورد آزاد سازی تجارت و حذف موانع موجود بر سر گسترش مبادلات تجاری و سرمایه گذاری دو طرف دست یابند.

رهبران اتحادیه اروپا و ژاپن قرار است در این نشست در مورد گسترش همکاری های امنیتی، محیط زیست، علمی و فناوری گفت و گو و رایزنی نمایند.

وزرای بازرگانی اتحادیه اروپا در نشست ماه نوامبر موافقت خود را با شروع مذاکرات مربوط به تجارت آزاد با ژاپن اعلام کردند. وزرای بازرگانی اتحادیه اروپا خواهان حفظ منافع شرکت های خودروسازی اروپا در این مذاکرات شدند. صنعت خودروسازی اروپا با مسائل و چالش های زیادی روبرو است.

شرکت های خودروسازی اروپا به شدت نگران این مساله هستند که با حذف موانع تعرفه ای، میزان واردات خودروهای ژاپنی به بازار اروپا افزایش یابد. پیش از این امضای قرارداد تجارت آزاد اروپا با کره جنوبی، موجب ورود چشمگیر خودروهای کره ای به بازارهای اروپایی شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 318

به "برگزاری مذاکرات تجارت آزاد بین ژاپن و اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مذاکرات تجارت آزاد بین ژاپن و اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید