4 رونمایی عظیم مراسم گلکسی آنپکد 20 مرداد سامسونگ

به گزارش راوه بلاگ، سامسونگ بالاخره جدیدترین مراسم گلکسی آنپکد را برگزار کرد و در جریان آن دو گوشی تاشو، دو ساعت هوشمند و یک هدفون بی سیم معرفی شدند. در ادامه به طور خلاصه و مفید به محصولات معرفی شده می پردازیم.

4 رونمایی عظیم مراسم گلکسی آنپکد 20 مرداد سامسونگ

گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فولد 3 مهم ترین محصول معرفی گردیده در این مراسم است که از قلم S Pen پشتیبانی می نماید، ضد آب است و از دوربین زیر نمایشگر بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده نموده و هر دو نمایشگر رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می دهند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به تعبیه 3 دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی، قرارگیری دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر بیرونی و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر داخلی اشاره کنیم. مدل پایه این گوشی با قیمت 1799 دلار از 27 آگوست (5 شهریور) راهی بازار می شود.

گلکسی زد فلیپ 3

گلکسی زد فلیپ 3 هم مانند زد فولد 3 از چیپست اسنپدراگون 888 بهره می برد و دارای بدنه ضد آب است اما با قیمت پایه 1000 دلاری بسیار مقرون به صرفه تر از زد فولد 3 محسوب می شود. این گوشی نسبت به نسل قبلی دارای نمایشگر بیرونی عظیم تری است و نمایشگر اصلی هم حالا رفرش ریت 120 هرتز را به ارمغان می آورد. این گوشی هم از تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) به دست کاربران می رسد.

گلکسی واچ 4

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد از دو ساعت هوشمند با نام های گلکسی واچ 4 (با قیمت پایه 249 دلاری) و گلکسی واچ 4 کلاسیک (با قیمت پایه 349 دلاری) رونمایی کرد. هر دو ساعت از چیپست تازه 5 نانومتری سامسونگ بهره می برند و مبتنی بر نسخه تازه پلتفرم Wear OS هستند. مهم ترین تفاوت مدل کلاسیک با مدل استاندارد به بهره گیری آن از حاشیه چرخان فیزیکی برمی شود. در زمینه قابلیت های مربوط به سلامتی می توانیم به سنجش ضربان قلب و پایش خواب اشاره کنیم.

گلکسی بادز 2

در انتهای مراسم گلکسی آنپکد هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 معرفی گردید که به گفته سامسونگ سبک ترین عضو هدفون های بی سیم سامسونگ محسوب می شود و به لطف داشتن قابلیت حذف نویز فعال می تواند رضایت کاربران زیادی را جلب نمایند. برای خرید این هدفون بی سیم باید مبلغ 150 دلار بپردازید.

غایب عظیم مراسم

سامسونگ طی سال های گذشته در این محدوده زمانی از گوشی های سری گلکسی نوت رونمایی می کرد اما طبق تصمیم مدیران سامسونگ، نسل تازه سری نوت سال جاری به دست کاربران نمی رسد. در عوض بعد از پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen، حالا گلکسی زد فولد 3 هم از این قلم پشتیبانی می نماید. به نظر می رسد حداقل سال جاری گلکسی زد فولد 3 قرار است جای خالی گلکسی نوت را پر کند. باید ببینیم این گوشی با توجه به قیمت هنگفتی که دارد، تا چه حد با استقبال کاربران روبرو می شود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2565

به "4 رونمایی عظیم مراسم گلکسی آنپکد 20 مرداد سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 رونمایی عظیم مراسم گلکسی آنپکد 20 مرداد سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید