معرفی هتل 4 ستاره سندل وود در گوا

به گزارش راوه بلاگ، هتل سندل وود گوا Sandalwood Hotel and Retreat

این هتل 4 ستاره گوا، یک انتخاب هوشمندانه برای اقامت در این شهر محسوب می گردد چرا که دسترسی آسانی به جاذبه های شهر گوا دارد. هتل سندل وود گوا Sandalwood Hotel and Retreat در سال 2009 در منطقه دونا پائولا ساخته شده است و تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل سندل وود گوا را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره سندل وود در گوا
  • امکانات رفاهی هتل سندل وود گوا

خیالتان از بابت اینترنت راحت باشد چرا که در این هتل چه در تمام اتاق ها و چه در فضاهای عمومی دسترسی به اینترنت وای فای رایگان دارید پس به راحتی عکس هایتان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. پارکینگ خصوصی در خود هتل وجود دارد باید از قبل رزرو کنید. با این حال پارکینگ خیابانی هم به همراه پارکینگ محافظت شده در دسترستان است. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا است با این حال می توانید از جلوی هتل تاکسی بگیرید. از هتل می توان ماشین کرایه کرد و برای خرید تور های شهری گوا یا بلیط ورودی جاذبه های آن، به میز پذیرش مراجعه کنید. ورود به هتل سندل وود گوا از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید ضمناً حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

تمام امکانات رفاهی هتل سندل وود گوا، به گونه در نظر گرفته شده که برای شما راحتی و آسایش را به ارمغان بیاورد. از جمله این امکانات می توان به خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت به همراه دستگاه پرس شلوار که احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد، دستگاه براق نماینده کفش، انبار چمدان و صندوق امانات می باشد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری در این هتل در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می نماید و خدمات اتاق و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. با پرداخت هزینه مشخصی، از امکانات فکس و فتوکپی به همراه مرکز تجاری و امکانات اتاق های دیدار و جلسات اداری بهره ببرید پس این هتل برای کسانی که به علت مشغله های کاری به شهر گوا سفر می نمایند، مکان مناسبی است.

کارکنان هتل سندل وود گوا، به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل سندل وود گوا

یک استخر شنا به همراه یک استخر سرپوشیده که در همه فصول سال قابل استفاده است و یک استخر مختص بچه ها، جزو مجموعه استخری هتل هستند. هتل سندل وود گوا امکانات ورزشی مانند مرکز تناسب اندام، مرکز سلامتی و حمام آبگرم، باغ و اتاق بازی دارد. در اتاق بازی می توانید تنیس روی میز، پینگ پونگ و بسیاری از بازی های گروهی را با دوستانتان بازی کنید.

در کل این هتل 4 سالن غذاخوری دارد و برای کسانی که رژیم های خاصی دارند، رستوران این هتل به نام سی پیرل Sea Pearl منوی رژیمی مخصوصی را تهیه نموده است و می توانید غذاهای متنوع محلی، آسیایی، و بین المللی را سفارش دهید. چای، قهوه داغ و خوراکی های اسنکی را اگر خواستید، سری به کافی شاپ کوست کافه Coast Café هتل بزنید.

  • امکانات اتاق های هتل سندل وود گوا

اتاق های وی آی پی هتل به همراه اتاق های خانوادگی، از اتاق های مخصوص هتل سندل وود گوا هستند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مرکزی، بعد از یک روز طولانی،استراحتتان را در اتاق راحت تر می نماید. همه اتاقهای هتل سندل وود گوا تراس های خصوصی و روزنامه صبحگاهی دارند و اگر صبحانه را در اتاق سفارش دهید می توانید از این فضا و هوای مطبوع صبح برترین لذت را ببرید.

خدمات اتاق شبانه روزی، تلویزیون صفحه تخت، کمد، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، پنکه، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، ملافه های تمیز و خدمات بیدار کردن مهمانان در اتاق ها ارائه شده است. امکانات اتوکشی در اتاق وجود دارد تا لازم نباشد برای اتو کردن لباستان حتما از هتل درخواست دهید و فضایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. حمام اتاق ها هم سشوار، حوله دست و صورت، دوش و وسایل بهداشتی- آرایشی دارند.

برای رزرو اتاق در هتل سندل وود گوا، و یا تماشا عکس بیشتری از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل گوا هند، در سایت خبرنگاران بزنید.

سوئیت یک اتاق خوابه: با مساحت 50 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت کوئین دارد.

اتاق خواب پنتهاوس: با مساحت 93 مترمربع است که نمایی رو به باغ و دو تخت دو نفره به همراه دو تخت کوئین دارد.

دولوکس پریمیر: با مساحت 41 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.

دولوکس کامپکت: با مساحت 21 متر مربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.

  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر گوا

یادتان باشد که سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا قطار در گوا ضعیف است و باید بیشتر جهتها را تا جاذبه های گردشگری گوا پیاده یا با تاکسی طی کنید.

فاصله تا ایستگاه اتوبوس پانژیم: 5.1 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت.

فاصله تا ایستگاه قطار وسکو دا گاما : 6.5 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 50 دقیقه طول می کشد.

فاصله تاجاذبه نقطه دلفین ها در دونا پائولا : 1.5 کیلومتر است که با 30 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. با ماشین طی این جهت 7 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا منطقه تاریخی شهر گوا: 4.5 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 30 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا دانشگاه گوا : 1.6 کیلومتر است که با 50 دقیقه پیاده روی از هتل سندل وود گوا به آن می رسید. با ماشین طی این جهت 11 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا کاخ کابو : 2.8 کیلومتر است که با 35 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. با ماشین طی این جهت 12 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا ساحل میرامار : 3.1 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 12 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا کاخ بیشاپز : 4.2 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. اگر بخواهید با پیاده بروید، بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا موزه استان گوا : 4.5 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا قلعه ریس ماگوس : 4.5 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا کروز رودخانه ای: 5.3 کیلومتر است که با تاکسی 40 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا باسیلیکای بوم جسوس : 7.4 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز خرید کاکولا : 5 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا بازار پاناجی: 8 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا قلعه چپورا: 18.8 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بنگلور: 28.8 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل حدود 8 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی گوا: 8.6 کیلومتر است که با تاکسی و از جاده ان اچ 366، NH366 و جاده ان اچ 66، NH66 تا هتل، 40 دقیقه در راه خواهید بود.

  • موقعیت هتل سندل وود گوا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، گوا 403004، پاناجی، دونا پائولا، ساحل واینگوینیم

Vainguinim Beach, Dona Paula, Panaji, Goa 403004, India

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2774

به "معرفی هتل 4 ستاره سندل وود در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره سندل وود در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید