10 ترفند آشپزی از سر آشپز های برجسته جهان

به گزارش راوه بلاگ، با استفاده از ترفند های آشپزی علاوه بر اینکه می توانید غذا های خوشمزه تری درست کنید، می توانید آشپزی را ساده و لذت بخش تر انجام دهید. در اینجا 10 ترفند آشپزی کاربردی وجود دارد.

10 ترفند آشپزی از سر آشپز های برجسته جهان

تقریبا همه می گویند که آشپزی یک کار هنری است. به همین دلیل است که نه تنها استعداد شما در پخت و پز مهم است، بلکه رعایت مجموعه ای از قوانین آشپزی نیز مهم است. علاوه بر این، پخت و پز اسرار مخصوص خود را دارد که سرآشپز ها از یک نسل به نسل بعد منتقل می نمایند.

خبرنگاران چندین ترفند آشپزی کمتر شناخته شده را به شما می آموزد که با استفاده از آن ها غذا های شما خوشمزه تر از بهترین آشپزخانه های جهان خواهد شد.

1- سیب زمینی سرخ نموده را ترد کنید

اگر ابتدا سیب زمینی ها را در یک دستمال کاغذی قرار دهید و یا آنها را مدتی در مایکروویو بگذارید و سپس آن را سرخ کنید، سیب زمینی های سرخ شده خوشمزه و ترد خواهد بود.

2- کاهش تندی فلفل چیلی

فلفل چیلی را دوست دارید، اما می خواهید تندی آن کمتر باشد؟ برای اینکه تندی آن کمتر باشد تنها دانه ها و رگه های داخل فلفل را جدا کنید و آن را در آب سرد شستشو دهید. تندی آن از بین خواهد رفت، اما طعم آن همیشگی خواهد بود.

3- روش تازه نگه داشتن نان

اگر یک عدد سیب را در جعبه نان بگذارید، نان مدت طولانی تری تازه می ماند.

4- چگونه استیک گوشت گاو خوشمزه درست کنیم؟

اگر هدف شما این است که یک استیک گوشت ترد و لطیف و غیرمتعارف تهیه کنید، گوشت گاو را قبل از پخت در سس مایونز قرار دهید تا آن را نرم تر کنید.

5- چگونه بفهمیم روغن به اندازه کافی داغ است؟

برای آنالیز اینکه آیا روغن سرخ کردنی به اندازه کافی گرم شده است یا نه می توانید از یک قاشق چوبی بهره ببرید. اگر را در اطراف قاشق چوبی حباب مشاهده کنید، بدان معنی است که زمان آغاز آشپزی است.

6- آماده کردن خمیر شیرینی پزی

راز اینکه خمیر مناسب و کامل برای شیرینی پزی آماده کنید این است که وزن آرد باید با وزن شکر برابر باشد و وزن تخم مرغ باید با وزن کره برابر باشد.

7- یک جایگزین مناسب برای مایونز

اگر متوجه شدید که سس مایونز ندارید نگران نشوید، اگر خامه ترش در یخچال وجود دارد، می توانید سس مایونز را این گونه درست کنید: فقط کافی است خامه ترش را با زرده تخم مرغ و یک قاشق مرباخوری خردل مخلوط کنید.

8- روش نگهداری از سبزیجات

برای نگهداری طولانی مدت از سبزیجات مثل کرفس و کلم بروکلی باید آنها را در فویل قرار دهید.

9- چگونه استیک عالی درست کنیم؟

هر آشپز روش خاص خود را برای آماده سازی استیک دارد. اما همه آنها با یک نکته موافق هستند: ماهی تابه باید بسیار گرم شده باشد طوری که انگار درحال سیگار کشیدن است.

10- چگونه چاقو مناسب برای برش آماده کنیم؟

برای اطمینان از اینکه دسته چاقو هنگام برش در دستتان لیز نمی خورد، می توانید به سادگی چندین نوار لاستیکی روی دسته چاقو ببندید.

اگر از این مطلب استفاده کردید پیشنهاد خبرنگاران به شما بازدید از مطلب 14 ترفند آشپزی که سرآشپزها به شما نمی گویند! می باشد.

برگرفته از: brightside

گروه آشپزی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1868

به "10 ترفند آشپزی از سر آشپز های برجسته جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 ترفند آشپزی از سر آشپز های برجسته جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ترفند آشپزی از سر آشپز های برجسته جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید