نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پر شدن ظرفیت تخت های بیماران کرونایی

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن هشدار به مردم، از افزایش شمار بیماران بستری در بیمارستان های سطح استان اطلاع داد.

نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پر شدن ظرفیت تخت های بیماران کرونایی

دکتر محمد کریمیان اظهار کرد: با وقوع پیک چهارم کرونا در استان، در حال حاضر شاهد افزایش شمار مبتلایان و بیماران بدحال بستری در بیمارستان ها هستیم و در حال حاضر تعداد 247 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای تابعه دانشگاه بستری هستند و متناسب با شرایط و پیشرفت بیماری، به آنان خدمات دهی می گردد.

وی با بیان اینکه اگرچه زیرساخت های درمانی و امکانات و تجهیزات مربوطه در مدت یکسالی که از شیوع بیماری کرونا می گذرد، ارتقاء محسوسی پیدا نموده اما افزایش شمار بیماران بستری و پرشدن ظرفیت بیمارستان ها با تشدید موج چهارم موجب نگرانی است، تاکید نمود:موج چهارم کرونا به مراتب فراگیرتر و خطرناکتر از موج های قبلی است و همکاران ما در حوزه سلامت هنوز خستگی ناشی از موج های قبلی را همراه خود دارند و نیازمند کمک و مساعدت مردم هستند که با رعایت پروتکل های بهداشتی به این بیماری گرفتار نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم خواست شرایط و شرایط فعلی را درک نمایند و نگذارند به واسطه ساده انگاری و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط آبان ماه 99 را در بهار 1400 تجربه کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2280

به "نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پر شدن ظرفیت تخت های بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پر شدن ظرفیت تخت های بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید