افزایش 77 نفری مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته

به گزارش راوه بلاگ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با افزوده شدن 77 مورد نو کرونا در سیستان و بلوچستان طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان این ویروس در استان به 122 هزار و 252 نفر رسید.

افزایش 77 نفری مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران؛ نام میری علی آباد گفت: در شبانه روز گذشته با فوت چهار نفر شما درگذشتگان ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 2 هزار و 513 نفر رسید.

وی با بیان اینکه 231 بیمار حاد تنفسی و 68 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس براساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروریست شهفرایندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: کمبودی در داروهای ضد ویروس و تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

میری علی آباد با بیان اینکه تا کنون 330 هزار دُز واکسن کرونا در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده واکسیناسیون از میزان مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته و فرایند فعلی کاهشی موارد مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان هم ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2604

به "افزایش 77 نفری مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 77 نفری مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید