افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 945 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 225 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 129 نفر مبتلای قطعی و 21 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 71 هزار و 369 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 685 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 35 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام و از 259 نمونه رپید تست 18 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون بودند.

یزدان پناه توضیح داد: درصد موارد مثبت در چرام و کهگیلویه بالاتر از بقیه شهرستان های استان است که ضروری است مردم این دو شهرستان ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشارکت بیشتری در تزریق واکسن داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، وی اعلام نمود: خوشبختانه بیماری سیر نزولی خوبی داشته است اما مردم شریف استان باید موج های گذشته را به اسم یک تجربه در نظر بگیرند و با کاهش مقدار شیوع بیماری، از رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2627

به "افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید