دروس نظری دانشگاه شیراز تا خاتمه سال به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش راوه بلاگ، با توجه به شرایط ناپایدار شیوع بیماری کرونا در کشور و براساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه شیراز کلاس های دانشجویان تا انتها امسال به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

دروس نظری دانشگاه شیراز تا خاتمه سال به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، با توجه به شرایط ناپایدار شیوع بیماری کرونا و اوج گیری سریع سویه امیکرون در کشور و براساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه شیراز مقرر شد تصمیم قبلی دانشگاه، مبنی بر انجام آموزش الکترونیکی، تا خاتمه سال1400 ادامه یابد.

در شرایط فعلی نیز از بیش ترین ظرفیت خوابگاهی، با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی استفاده خواهد شد. درحال حاضر، بیش از 1300دانشجو در خوابگاه های دانشگاه شیراز ساکن هستند.

بر این اساس، علاوه بر لزوم رعایت مفاد شیوه نامه آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 که در ابتدای این نیم سال تحصیلی اعلام شد؛ اجرای موارد زیر همچنان الزامی است:

تمامی دروس نظری، در تمامی مقاطع تحصیلی تا خاتمه سال1400، به صورت الکترونیکی ارائه می گردد.

ارائه کلاس های درس عملی، کارگاهی و بخش عملی در سطح عملی-نظری که با تأیید شورای بخش امکان اجرای الکترونیکی ندارند، منوط به ارائه شیوه نامه اجرایی از طرف بخش و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری ارائه می گردد. در این موارد پس از دریافت مجوز ازسوی بخش، با بازه زمانی مناسب به دانشجویان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای انجام بخش عملی خاتمه نامه خود باید در دانشگاه حضور پیدا کنند، می توانند درخواست خود را به وسیله استاد راهنما به شورای بخش ارسال کنند تا پس از طی فرآیند مربوطه، بتوانند از خوابگاه استفاده کنند.

تزریق هر سه دوز واکسن کووید19 و داشتن کارت دیجیتالی واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه و استفاده از خدمات آموزشی برای تمامی دانشجویان الزامی است.

توسعه آموزش حضوری دانشگاه در سال1401، براساس شرایط کشور و اولویت سلامت دانشجویان، در اسفندماه 1400 مورد آنالیز مجدد قرار خواهد گرفت.

امید است با بهبود شرایط و با در نظرگرفتن اولویت دروس دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سپس دروس عملی دانشجویان کارشناسی، در اولین فرصت ممکن شاهد از سرگیری آموزش حضوری، به صورت مرحله ای باشیم.

دانشجویان اطمینان داشته باشند، هرگونه تصمیم درخصوص آموزش حضوری، قبلاً به صورت مقتضی به اطلاع آنان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2828

به "دروس نظری دانشگاه شیراز تا خاتمه سال به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروس نظری دانشگاه شیراز تا خاتمه سال به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید