خبرنگاران تکذیب صدور سند یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف

به گزارش راوه بلاگ، تهران- خبرنگاران- پیرو انتشار خبری مبنی بر صدور سند وقف یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این خبر را تکذیب کرد و گفت که مالکیت کوه دماوند، تثبیت شده و متعلق به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری است.

خبرنگاران تکذیب صدور سند یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، پیرو انتشار خبری مبنی بر صدور سند وقف یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تکذیب این خبر، گفت: قله دماوند و کوهپایه ای که با حضور هیأت ویژه در مورد آن سند صادر و در سامانه کاداستر ثبت شده، متعلق به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری است و مالکیت آن نیز تثبیت شده است.

سید صادق سعادتیان به بیان توضیحاتی دراین خصوص پرداخت و اظهار کرد: آنچه که مطرح شده پیرامون پلاک های ثبتی 68 و 69 و مکانی غیر از کوهپایه و در محدوده ملار است که با قله دماوند فاصله زیادی دارد و در اجرای حکم قضایی صادر شده در سال 73 مبنی بر صدور سند وقفیت آن صادر شده است.

وی، یکی از دلایل عدم ثبت این اراضی در سامانه کاداستر را اختلاف سازمان ثبت اسناد، سازمان اوقاف و اداره منابع طبیعی استان مازندران پیرامون این پلاک های ثبتی اعلام کرد و گفت: به دلیل اختلاف در مورد این ملک و رفع نشدن آن، تا به امروز در سامانه کاداستر تثبیت نشده است.

سعادتیان گفت: به محض رفع مسائل مذکور و با رایزنی های اجرا شده، در سریع ترین زمان ممکن در مورد مالکیت این پلاک های ثبتی اقدام و اطلاعات به صورت شفاف و دقیق در اختیار آحاد جامعه قرار می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1234

به "خبرنگاران تکذیب صدور سند یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکذیب صدور سند یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید