خبرنگاران استاندار: مشکل آب شهر کرمانشاه تا ماه آینده باید برطرف شود

به گزارش راوه بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان باید تا یک ماه آینده با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع مشکل کم آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه اقدام کند و برای این موضوع با تدوین برنامه به ارایه گزارش بپردازد.

خبرنگاران استاندار: مشکل آب شهر کرمانشاه تا ماه آینده باید برطرف شود

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست هماهنگی تأمین آب شرب کرمانشاه اظهارداشت: همه باید برای رفع مسائل مردم کوشش کنیم و در این زمینه مسئولین موظف هستند که نهایت اهتمام و کوشش خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به گزارش فرمانداری کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب شهری استان مبنی بر کم آبی در چندین منطقه شهر کرمانشاه، خواستار کوشش ویژه این شرکت برای رفع مشکل کم آبی ظرف یک ماه آینده در کرمانشاه شد.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان باید تا یک ماه آینده با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع مشکل کم آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه اقدام کند و برای این موضوع با تدوین برنامه به ارائه گزارش بپردازد.

استاندار کرمانشاه شرح داد: رفع مشکل آب کرمانشاه نیازمند برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که برای طرح های میان مدت و بلندمدت برنامه های لازم تدوین شده است اما برای رفع مشکل کم آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه شرکت آب و فاضلاب شهری استان موظف به ارایه و تدوین برنامه مورد نیاز است.

استاندار کرمانشاه گفت: ما اعتبارات لازم را برای رفع مشکل کم آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه به شرکت آب و فاضلاب شهری اختصاص می دهیم و آب و فاضلاب شهری نیز باجدیت باید به دنبال برنامه ویژه برای رفع مشکل این نقاط در شهر کرمانشاه باشد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر گرمای بیشتر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته و شیوع بیماری کرونا خواستار فرهنگ سازی و ارایه برنامه های مختلف به مردم برای جلوگیری از مشکل کم آبی در استان شد.

مقام عالی استان وظیفه یک مدیر پیروز را کوشش، همراه با برنامه ریزی و تدبیر برای رفع مسائل مردم در شرایط بحران اعلام کرد.

شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 987

به "خبرنگاران استاندار: مشکل آب شهر کرمانشاه تا ماه آینده باید برطرف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: مشکل آب شهر کرمانشاه تا ماه آینده باید برطرف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید