تداوم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج

به گزارش راوه بلاگ، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تداوم همکاری این دانشگاه با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به منظور مقابله با کروناویروس اطلاع داد.

تداوم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج

مرضیه رفعت ماه در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره تازه ترین اقدامات و تمهیدات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با موج دوم کروناویروس، اظهار کرد که همکاری با معاونت بهداشتی استان و معاون پشتیبانی استانداری و عضویت معاون علوم پزشکی دانشگاه در این گروه به منظور فاصله گذاری هوشمند ادامه دارد.

به کارگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای مبارزه با کرونا در بیمارستان ها

وی از تشکیل گروه های جهادی سلامت و عضویت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گروه 4030 وزارتخانه برای آموزش به مردم اطلاع داد و گفت: همکاری با معاونت دارو و غذای استان در راستای تهیه پوستر و پمفلت (نوعی رسانه آموزشی) برای عموم مردم و تشکیل گروه های واتساپی برای آموزش مطالب علمی جدید را از دیگر اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پروتکل های بهداشتی به طور کامل در دانشگاه انجام و همه کلاس های ترم تابستان مجازی برگزار شده و امتحانات رشته های علوم پزشکی در استان نیز به صورت مجازی از اول مرداد جاری در حال برگزاری است.

رفعت ماه با بیان اینکه همه دروس ترم تابستان به صورت مجازی برگزار می گردد، از معرفی افراد مشکوک و دارای علایم شامل دانشجویان، استادان و کارمندان به مراکز 16 ساعته به منظور تست رایگان کرونا و پیگیری حال افراد اطلاع داد.

4062/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1478

به "تداوم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید