انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده است ، تاکید رئیس جمهور بر ابلاغ مصوبات سفر

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به جلسه روز گذشته هیات دولت و آنالیز مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بر ابلاغ این مصوبات تاکید داشت تا اعتبارات آن ها به سرعت تامین گردد.

انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده است ، تاکید رئیس جمهور بر ابلاغ مصوبات سفر

صادق خلیلیان در مورد جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، اظهار کرد: قرار بود از ابتدا استاندار ویژه خوزستان در جلسات هیات دولت شرکت کند؛ دعوت شدیم و در این جلسه شرکت کردم. مسائل و مسائل مرتبط با استان خوزستان را طرح کردیم و در عین حال گزارشی از 100 روز اول کاری در استان ارائه دادیم.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: اعضای دولت نیز نظرات خود را مطرح کردند و رئیس جمهور به طور خاص و ویژه گفت که استان خوزستان را مورد توجه قرار می دهد و از همه اعضا خواست که به جد در پی حل مسائل خوزستان و تسریع پروژه ها باشند.

استاندار خوزستان گفت: در مجموع ارزیابی مثبتی از فرایند کار 100 روزه در استان خوزستان شد. مسائل و مسائل طبیعتا در چارچوب سفر دولت قابل حل است. سفر زمانی انجام شد که دو سه روز از به روی کار آمدن دولت گذشته بود. خوشبختانه پیروز شدیم این مصوبات را احصاء و پروژه ها را شناسنامه دار کنیم.

وی اضافه نمود: در نهایت در جلساتی تمام مسائل استان خوزستان در زمینه های مختلف از جمله مسائل آبادان و خرمشهر احصاء شدند و اکنون به تصویب رسیده اند و رئیس جمهور بر ابلاغ این مصوبات تاکید داشت تا اعتبارات آن ها به سرعت تامین گردد.

خلیلیان گفت: از جمله اقداماتی که انجام می گردد، در بحث آب شرب است که مسائلی در استان خوزستان از جمله شهرهای آبادان، شادگان و خرمشهر داریم. اعتبارات این ها تامین شده تا آب شرب مطمئنی برای این شهرها فراهم آوریم و در طرح ها تسریع گردد.

وی با اشاره به مسائل آب و فاضلاب بیان نمود: در شبکه های فاضلاب مسائل عدیده ای در آبادان، شادگان و بخش هایی از خرمشهر داریم که از آن ها بازدید شد. این پروژه ها در قابل مصوبات سفر دولت به استان خوزستان تصویب شده است.

استاندار خوزستان اضافه نمود: هنوز می بینیم در توسعه شهری در آبادان و خرمشهر مسائلی وجود دارد و انگار تازه جنگ تمام شده است. همه این مسائل احصاء شده است.

وی که در یک بخش خبری صحبت می کرد، گفت: بیمارستان آبادان و بیمارستان قلب خرمشهر در این مصوبات آمده اند تا هرچه سریع تر به بهره برداری برسند. پروژه های مربوط به مسائل دیگر نیز در قابل 15 مصوبه برای استان خوزستان به تدریج اجرایی می شوند و شاهد کاهش مسائل خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2762

به "انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده است ، تاکید رئیس جمهور بر ابلاغ مصوبات سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده است ، تاکید رئیس جمهور بر ابلاغ مصوبات سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید