افزایش 50 درصدی اعتبارات دانشگاه علامه، بدهی معوقه کارکنان پرداخت شد

به گزارش راوه بلاگ، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به افزایش 50 درصدی اعتبار دانشگاه ها نسبت به سال قبل، گفت: سال جاری اتفاق خوبی در مجلس برای دانشگاه ها از جمله دانشگاه علامه افتاد،با لایحه دولت حدود 30 درصد اعتبار دانشگاه افزایش پیدا کرد. مجلس هم به این اعتبار افزود به صورتی که نسبت به سال گذشته اعتبار دانشگاه علامه بیش از 50 درصد رشد کرد.

افزایش 50 درصدی اعتبارات دانشگاه علامه، بدهی معوقه کارکنان پرداخت شد

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه خوشبختانه انتها سال قبل حمایت های اقتصادی خوبی از طرف وزارت علوم و سازمان مدیریت به دانشگاه ها شد، گفت: اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه ها از جمله دانشگاه علامه در سال گذشته بالاتر از 100 درصد بود لذا توانستیم حقوق و مزایای کارکنان و اساتید را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه تخصیص بیش از 100 درصد و حمایت ویژه وزارت علوم از دانشگاه علامه سبب شد که بدهی های قبلی کارکنان که از سال 98 مانده بود، کامل پرداخت گردد، گفت: بدهی بازنشستگان و بدهی های پژوهشی این دانشگاه هم کامل پرداخت شد. البته بخشی از حق التدریس مربوط به ترم های قبل مانده است که امیدواریم بتوانیم، پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به افزایش 50 درصدی اعتبار دانشگاه ها نسبت به سال قبل، گفت: سال جاری اتفاق خوبی در مجلس برای دانشگاه ها از جمله دانشگاه علامه افتاد،با لایحه دولت حدود 30 درصد اعتبار دانشگاه افزایش پیدا کرد. مجلس هم به این اعتبار اضافه نمود به صورتی که نسبت به سال گذشته اعتبار دانشگاه علامه بیش از 50 درصد رشد کرد.

شروع کلاس های حضوری دانشگاه علامه از 20 فروردین

وی بعلاوه با بیان اینکه از آبان سال گذشته دانشگاه علامه طباطبایی به سمت حضوری برگزار گردیدن کلاس ها رفته است، گفت: از آبان سال گذشته این دانشگاه به سمت برگزاری حضوری کلاس ها رفت، در ترم اول سال گذشته کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بودند، در ترم دوم هم کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد و هم کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بود اما با توجه به توسعه امیکرون قبل از اسفندماه اعلام کردیم که کلاس های به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و در عین حال تاکید نموده بودیم که کلاس های درس مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از 20 فروردین به شکل حضوری برگزار می گردد.

به گفته معتمدی، سال گذشته تمام جلسات برگزار گردیده در دانشگاه علامه به صورت حضوری بود، ضمن اینکه استادان در دانشگاه حضور داشتند و دفاع از انتها نامه ها و امتحانات انتها ترم هم حضوری برگزار گردید.

به گزارش فارس، در ماه های آخر سال گذشته روسای دانشگاه ها تاکید داشتند که خزانه دانشگاه ها خالی است به گونه ای که حتی امکان پرداخت حقوق بهمن و اسفند اساتید و کارکنان را ندارند و نیازمند یاری دولت هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2874

به "افزایش 50 درصدی اعتبارات دانشگاه علامه، بدهی معوقه کارکنان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 50 درصدی اعتبارات دانشگاه علامه، بدهی معوقه کارکنان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید