از اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن تا هشدار نسبت به طوفان خسارت زا در عنبرآباد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: زلزله شب گذشته به واحدهای مسکونی خسارت جزئی وارد نموده است که به توجه جدی در امر مقاوم سازی برمی شود.

از اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن تا هشدار نسبت به طوفان خسارت زا در عنبرآباد

محمود رئیسی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به حزئیات زلزله شب گذشته در عنبرآباد گفت: زمین لرزه 4/5 ریشتری در عمق 13کیلومتری زمین رخ داد و نیروهای امدادی و ارزیاب بلافاصله به روستاهای نزدیک به کانون زلزله اعزام شدند.

وی با بیان این مطلب که زلزله در عنبرآباد بدون خسارت جانی بوده، افزود: در چند روستای نزدیک به کانون زلزله بیش از 100 واحد مسکونی دچار خسارت جزئی و ترک خوردگی شده اند.

رئیسی اقدامات بنیاد مسکن در بحث مقاوم سازی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی به متقاضیان همچنان ادامه دارد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره هشدارهای هواشناسی برای دو روز آینده در استان کرمان گفت: براساس پیش بینی هواشناسی، فردا 11 بهمن ماه سرعت وزش باد 50 تا 90کیلومتر بر ساعت اعلام شده و احتمال خسارت به گلخانه ها، درختان و سازه های موقت وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران، زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 22 و 10 دقیقه شب گذشته (9 بهمن ماه) بخش هایی از استان کرمان را لرزاند. این زمین لرزه حوالی مردهک درشهرستان عنبرآباد و در عمق 13 کیلومتری بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1962

به "از اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن تا هشدار نسبت به طوفان خسارت زا در عنبرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن تا هشدار نسبت به طوفان خسارت زا در عنبرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید