2 کرونایی در اردو ماشین سازی

به گزارش راوه بلاگ، عباس زاده پزشک ماشین سازی از مثبت شدن تست کرونایی 2 نفر از اعضای این باشگاه خبر داد.

2 کرونایی در اردو ماشین سازی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از باشگاه ماشین سازی، صبح دیروز (شنبه) اعضای تیم ماشین سازی تبریز جهت برگزاری اولین دیدار خود بعد از شیوع کرونا آزمایش PCR را انجام دادند که متاسفانه بار دیگر موارد مثبتی در این آزمایشات دیده می شود.

دکتر عباس زاده، پزشک تیم ماشین سازی تبریز در این خصوص گفت: متاسفانه با تمامی سختگیری های اجرا شده در رعایت پروتکل های بهداشتی بار دیگر با دور مورد مثبت و یک مورد مشکوک در تیم ماشین سازی روبرو هستیم که جواب آزمایشات دو مورد از آن قطعی بوده و یک مورد مشکوک به آزمایشات تکمیلی ارجاع داده شد تا 24 ساعت آینده تکلیف آن تعیین خواهد شد.

پزشک تیم ماشین سازی درخصوص موارد جدید مثبتی های اعلام شده گفت: دو نفر که به این ویروس مبتلا شده اند و از همراهی تیم باز ماندند و از امروز وارد قرنطینه خانگی خواهند شد و مورد سوم نیز که مشکوک است اگر تا زمان پرواز تیم جواب آزمایشات به دستمان برسد در مورد آن با توجه به نتیجه به دست آمده تصمیم گیری خواهد شد و درصورت عدم دریافت جواب آزمایشات تا زمان پرواز، مورد سوم نیز اجازه همراهی تیم را نخواهد داشت.

همچنین محمد سهرابی نژاد، مدافع 21 ساله تیم فوتبال ماشین سازی در جریان تمرینات این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات فصل را از دست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1091

به "2 کرونایی در اردو ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کرونایی در اردو ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید