رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم

به گزارش راوه بلاگ، مدافع ملی پوش فوتبال ایران ضمن پیوستن به کمپین کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: می توانیم این روز های چالش برانگیز را به بهترین ساعات زندگی خودمان تبدیل کنیم.

رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال ایران و تیم الشحانیه قطر به کمپین حفظ فعالیت های ورزشی در دوران کرونا که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد شده است، پیوست.

رضاییان در گفتگو با سایت AFC گفت: قلب و دعای من با همه کارکنان مراقبت های بهداشتی و کسانی است که در خط مقدم هستند. همه باید با این شرایط جدید سازگار شوند.

وی افزود: در این زمانِ مبهم، آسان است که احساس ناامیدی و اضطراب کنیم، اما سلامت ذهن و بدن، در دستان خودمان است. تمرینات و فعالیت های جسمانی نه تنها بدن ما را تقویت می کند بلکه باعث می شود هر روز یک ذهنیت مثبت داشته باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران شرح داد: ما باید از یکدیگر پشتیبانی کنیم. اطمینان دارم که از طریق این احساس اتحاد، این چالش برانگیزترین روز های تاریخ را به بهترین ساعات زندگی خود تبدیل خواهیم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1030

به "رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید