گالری گردی در روزهای پایانی هفته

به گزارش راوه بلاگ، مروری داریم بر بعضی از نمایشگاه هایی که به صورت مجازی و حضوری در این ایام برپا هستند.

گالری گردی در روزهای پایانی هفته

*******

  • فوائد گیاه خواری در گالری بام

نمایشگاه گروهی فوائد گیاه خواری روز آدینه (31 مردادماه) در گالری بام افتتاح می گردد و تا 14 شهریور ماه نیز ادامه دارد.

امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از شنبه ها از ساعت 11 تا 19 فراهم شده است.

گالری بام خیابان مطهری، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان خدری، پلاک 2 واقع شده است.

  • یه پول خروس در گالری ثالث

نمایشگاه گروهی یه پول خروس از 17 مرداد تا 11 شهریورماه در گالری ثالث برگزار می گردد.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون میترا ارباب سلجوقی، حمید اسدزاده، لادن بروجردی، مسعود جزنی، علیرضا جوادی، حکمت رحمانی، حجت صبور، مجید عسگری، بهنام کامرانی، لیلا ویسمه و ... به نمایش گذاشته شده است.

گالری ثالث در خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک 148 واقع شده است. بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 22 فراهم است.

  • صد اثر، صد هنرمند در گالری گلستان

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه صد اثر صد هنرمند که رویداد تابستانی گالری گلستان محسوب می گردد، به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور، در فضای مجازی برپا می گردد.

این نمایشگاه از دهم مرداد تا اول مهر ماه صد اثر صد هنرمند در وب سایت و اینستاگرام گالری گلستان میزبان علاقه مندان به هنر و البته خریداران آثار هنری است. در این نمایشگاه 282 اثر منتخب شده به نمایش و فروش گذاشته می گردد.

در این مجموعه آثاری از پرویز کلانتری، رضا مافی، فرامرز پیلارام، پروانه اعتمادی، ناصر اویسی، اردشیر محصص، کامبیز درمبخش و ... نیز به نمایش گذاشته شده است.

قیمت آثار از 250 هزار تومان شروع می گردد، اما میانگین قیمت ها حدود یک تا پنج میلیون تومان است . گران ترین اثر هم 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

  • نمایشگاهی در ستایش آثار کوچک در گالری آرتیبیشن

مجموعه ای از آثاری با سایز کوچک از نقاشی ها، طراحی ها و چاپ های دستی هنرمندان 31 مردادماه در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته می گردد.

این نمایشگاه در پی ایجاد علاقه به آثار هنری با اندازه های کوچک برگزار می گردد که با هدف تعدیل اذهان و اعتقادات ناشی از انحصار بازار هنر در دست آثار هنری عظیم و ارزشمندتر بودن آثار با سایز عظیم به وجود آمد.

300 اثر جمع آوری شده این نمایشگاه از سه مدیای متفاوت چون طراحی، نقاشی و چاپ جمع آوری شده اند و ویژگی مشترک همه آنها قطع کوچکشان است.

در میان آثار این نمایشگاه اسامی هنرمندانی همچون علی اکبرصادقی، اردشیر محصص، هانیبال الخاص، رضا بانگیز، مهدی حسینی، کامبیز درمبخش، همایون سلیمی، عبدی اسبقی و... حضور دارد، همچنین تعدادی از آلبوم ها نیز با جمع آوری آثاری از بهترین هنرجویان اساتید دانشگاه ها انتخاب شده است.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه آرشیو ساعت 16 روز آدینه (31 مرداد ماه) شروع و تا 15 شهریورماه ادامه دارد.

گالری آرتیبیشن در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیۀ ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 مواقع شده است.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه مندانی که در تهران سکونت ندارند به صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن(www.Artibition.net) به نمایش گذاشته می گردد.

  • کتیبه های ناخوانده و چشم اندازی در مه در گالری فرمانفرما

گالری فرمانفرما از 24 مردادماه تا 14 شهریور ماه میزبان دو نمایشگاه هنری کتیبه های ناخوانده با آثاری از رحمان احمدی ملکی و نمایشگاه چشم اندازی در مه با آثاری از محدثه عیوض است.

در استیتمنت نمایشگاه کتیبه های ناخوانده نوشته است: نقاشی در دهه های اخیر، هم از نظر موضوع و هم از نظر متریال، دچار تحولات چشمگیری شده و از حیطه رنگماده هایی مثل رنگ و روغن، اکریلیک و سایر ابزارهای قدیمی به درآمده است، متریال ها و مدیاهای مختلفی را به خدمت گرفته و ساختارهای نوپدید پیدا نموده است. مجموعه کتیبه های ناخوانده به همین دلیل و با استفاده از متریال های متفاوت به وجود آمده است.

همچنین در استیتمنت نمایشگاه چشم اندازی در مه نوشته است: در تردیدی گریزناپذیر میان ماندن و رفتن، رها کردن و همچنان در آستانِ در ایستادن. چونان که گویی زمان در آنی مانده باشد، زن در ابتدای 60 سالگی با تردیدهایش همچنان در خود فرو رفته. از بعد 60 سال وقت آن رسیده تا در میان سکوت چندساله روایتش را در این قاب ها بشنویم. او همچنان با نگاهی مضطرب ایستاده است؛ این قاب ها روایت جاودان زنان و مادرانی است که دستکم یک بار از خود پرسیده اند: بروم یا بمانم؟ رها کنم یا بگیرم؟ بگریزم یا باز گردم؟ و راوی این آنِ بی سرانجام چه کسی باشد بهتر از من که با او زندگی نموده ام؟ من که فرزند اویم. اما گل ها... اندک دلبستگی هایش، یا فراوان دلواپسی هایش. هر چه هست تصویرشان بر تن او افتاده.

امکان بازدید از این نمایشگاه ها همه روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 12 الی 20 و روزهای آدینه از ساعت 16 تا 20 فراهم شده است.

گالری فرمانفرما در خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی 2 واقع شده است.

  • گالری شیرین و دو نمایشگاه هنری

گالری شیرین این روزها میزبان دو نمایشگاه هنری است. بر این اساس نمایشگاه انفرادی نقاشی نوشین ایپکچی با عنوان اندرونی و نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه با عنوان با عنوان خاتون خلعت پوش و به تلاش معین شافعی روز آدینه افتتاح می شوند و تا 26 شهریورماه نیز ادامه دارند.

بازدید از این نمایشگاه ها آدینه ها از ساعت 16 تا 20 و شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 تا 19 با معین وقت قبلی امکان پذیر است.

گالری شیرین در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره 5 واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1345

به "گالری گردی در روزهای پایانی هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری گردی در روزهای پایانی هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید