چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش راوه بلاگ، مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام روز زن روز چهارشنبه 15 بهمن به صورت مجازی در 4 رشته ورزشی در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی و همزمان در تمامی استان ها برگزار می گردد.

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد حیدری با اعلام این خبر گفت: با وجود همه محدودیت ها و البته در چارچوب پروتکل های بهداشتی، ورزش کارگران فعالیت خود را سال جاری ادامه داده و با خلاقیت و ابتکار اجازه ندادیم مشعل المپیاد ورزشی بانوان کارگر خاموش گردد.

وی اضافه نمود: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در 4 رشته طناب زنی، پتانک، دارت و شطرنج بین بانوان کارگر سراسر کشور برگزار می گردد.

حیدری گفت: میزبانی المپیاد در تهران بر عهده اداره کل استان تهران است ضمن این که فدراسیون کارگری و اتحادیه بانوان کارگر نیز در این جهت همراه ما هستند.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: کرونا محدودیت های زیادی را در همه ابعاد زندگی ایجاد نموده، اما ما وظیفه داریم به وسیله برنامه های ورزشی، تفریحی و جشنواره های ورزشی برای کارگران و خانواده هایشان شور و نشاط و امیدواری را در جامعه کار و کوشش حفظ کنیم.

وی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از چنین جشنواره هایی شده است و قطعا المپیاد بانوان کارگر نیز با استقبال بانوان کارگر روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1973

به "چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید