پویش کتاب من هدیه به تو از سوی دانشجویان دانشگاه تهران در منطقه ها محروم اجرایی شد

به گزارش راوه بلاگ، فعال دانشجویی دانشگاه تهران از اجرای پویش کتاب من هدیه به تو برای یاری به دانش آموزان منطقه ها محروم به وسیله دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد.

پویش کتاب من هدیه به تو از سوی دانشجویان دانشگاه تهران در منطقه ها محروم اجرایی شد

میثم نهنگی، فعال دانشجویی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از اجرای پویشی با اسم کتاب من هدیه به تو اطلاع داد و گفت: این پویش سال گذشته اجرا شد که طی آن توانستیم حدود 5 هزار جلد کتاب تستی را از افرادی که کنکور داده اند و دیگر به این کتاب ها احتیاج ندارند، جمع آوری کنیم و بین دانش آموزان منطقه ها محروم توزیع کنیم.

نهنگی بیان نمود: کنکور و آزمون های سراسری متاسفانه کتاب تست محور شده و قاعدتا کسی که نتواند این کتاب ها را که قیمت زیادی هم دارند، تهیه کند، از این رقابت جامی ماند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از سوی دیگر دانش آموزانی که از کنکور رد شده اند و به مرحله دانشجویی رسیده اند، دیگر احتیاجی به کتاب های تستی شان ندارند و این کتاب ها هم با قیمت بسیار کمتری در بازار می فروشند.

وی بیان نمود: کتاب هایی که سال گذشته در این طرح جمع آوری کردیم بین دانش آموزان منطقه ها محروم سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه و کرمان توزیع شد.

نهنگی گفت: سیستم توزیع و جمع آوری طراحی نموده ایم که کتاب ها به درستی جمع آوری و طبقه بندی شوند و در منطقه ها محروم به دست دانش آموزان احتیاجمند واقعی برسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال جاری با تبلیغات مناسب کتب تستی از 1000 نفر جمع آوری کنیم که اگر هر نفر 10 جلد کتاب هم اهدا کند، بیش از 10 هزار جلد کتاب با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان به نفع دانش آموزان محروم می گردد.

این فعال دانشجویی اعلام نمود: این کتاب ها علاوه بر سیستان و بلوچستان به دانش آموزان استان های دیگر مانند کرمان، کرمانشاه هم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2626

به "پویش کتاب من هدیه به تو از سوی دانشجویان دانشگاه تهران در منطقه ها محروم اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش کتاب من هدیه به تو از سوی دانشجویان دانشگاه تهران در منطقه ها محروم اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید