پوتین درمراسم روز نیروی دریایی سن پترزبورگ

به گزارش راوه بلاگ، روسیه امروز، روز نیروی دریایی را با رژه های دریایی در تقریباً تمامی پایگاه های این کشور گرامی داشت. در میان این مراسم ها، رژه اصلی در پایتخت دریایی، سن پترزبورگ به رهبری ولادیمیر پوتین برگزار گردید.

پوتین درمراسم روز نیروی دریایی سن پترزبورگ

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژه اصلی در سن پترزبورگ با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور و سردار نیکولای ایومنوف برگزار گردید و آن ها نزدیک به 50 فروند از پیشرفته ترین کشتی ها، کشتی های جنگی، زیردریایی و ... این کشور سان دیدند.

کمیته سیاست گذاری شوروری، سالگرد جنگ گانگات 1714، اولین پیروزی مهم نیروی دریایی پتر کبیر را به عنوان روز نیروی دریایی معین کرد.

در طول قرن بیستم، این روز اشاره نادری از سوی رهبری شوروی کمونیستی به گذشته امپراتوری و پادشاهی آن ها بود. این روز، در آشفتگی های دهه 1980 و 1990 کنار گذاشته شد، اما در سال 2017، پوتین تاریخ آخرین یکشنبه ماه ژوئیه را به عنوان روز نیروی دریایی معین کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1240

به "پوتین درمراسم روز نیروی دریایی سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین درمراسم روز نیروی دریایی سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید