وان پلاس احتمالا روی یک گوشی میان رده با شارژر 33 واتی کار می نماید

به گزارش راوه بلاگ، این طور که به نظر می رسد، وان پلاس میخواهد در سال 2021، باز هم گوشی میان رده با شارژر سریع 33 واتی فراوری کند. چرا که به تازگی یک شارژر 33 واتی از این شرکت پیروز به دریافت گواهی از شرکت آلمانی TUV Rheinland شد.

وان پلاس احتمالا روی یک گوشی میان رده با شارژر 33 واتی کار می نماید

سال 2020 از تمامی جنبه ها یک سال عجیب و پر حادثه بود. یکی از اتفاقات جالبی که در این سال رخ داد، ورود وان پلاس به دنیای گوشی های میان رده بود. شرکتی که همه آن را به ساخت گوشی های قدرتمند و در واقع قاتل پرچم دار می شناختند، سری وان پلاس 8 خود را با قیمت بالایی عرضه کرد و به جمع شرکت هایی با پرچم داران گران قیمت پیوست. از آنجایی که این شرکت پیش از این گوشی های خود را قدرتمند اما با قیمت مناسب راهی بازار می کرد، تصمیم گرفت برای جبران این خلا، به ساخت گوشی های میان رده روی بیاورد تا بدین ترتیب بتواند سهمی از مهم ترین بخش از بازار داشته باشد.

اولین کوشش این شرکت در این زمینه هم منجر به ساخت وان پلاس نورد شد. محصولی قدرتمند، زیبا و مجهز به اینترنت 5G که قیمت بسیار مناسبی هم داشت. بعد از نورد گوشی های میان رده و مالی دیگری هم راهی بازار شدند اما تعداد آن ها هنوز زیاد نیست. اما این طور که به نظر می رسد، شرکت چینی میخواهد سال 2021 را با قدرت شروع کند. حدود 5 روز پیش بود که شارژر 33 واتی از وان پلاس توانست از شرکت آلمانی TUV Rheinland گواهی دریافت کند. این یعنی در آینده ای نزدیک، شاهد رونمایی از یک گوشی میان رده خواهیم بود.

  • تصاویر واقعی گوشی وان پلاس 9 5G و معینات فنی آن لو رفت

البته در این لیست نامی از هیچ گوشی به میان نیامده، اما همان طور که می دانید شرکت چینی برای پرچم دارهای خود از شارژر 65 واتی استفاده می نماید. این امکان هم وجود دارد که پرچم داران سری وان پلاس 9 به تقلید از اپل، بدون شارژر راهی بازار شوند. اما فعلا در این رابطه حرفی به میان نیامده. با این حال شرکت چینی از شارژر های 33 واتی فقط برای گوشی های میان رده خود استفاده می نماید. به همین خاطر می توان نتیجه گرفت اگر شارژری با این سرعت در لیست گواهی یک شرکت دیده گردد، قطعا بعد از مدتی، یک گوشی میان رده هم فراوری خواهد شد.

در حال حاضر خبرها و شایعه ها پیرامون گوشی میان رده وان پلاس، به محصولی تحت عنوان وان پلاس 9E اشاره داشته اند. اینکه این گوشی قرار است با پرچم داران سری 9 معرفی گردد یا زودتر شاهد رونمایی از آن خواهیم بود معین نیست. اما فعلا تنها گزینه ای که می تواند با چنین شارژری راهی بازار گردد، همین وان پلاس 9E است که از آن به عنوان یک گوشی میان رده یاد می گردد.

با این حال اینکه این گوشی قرار است دقیقا چه نام داشته باشد یا معینات فنی آن چیست خبر موثقی نداریم. چرا که این خبر، در حال حاضر اولین و تنها خبری است که پیرامون آن منتشر شده. بنابراین باید تا معین شدن اطلاعات بیشتر اندکی منتظر بمانیم.

  • وان پلاس 9E احتمالا در کنار وان پلاس 9 و 9 پرو معرفی خواهد شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1839

به "وان پلاس احتمالا روی یک گوشی میان رده با شارژر 33 واتی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس احتمالا روی یک گوشی میان رده با شارژر 33 واتی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید