هدیه شرکت ایرانسل به مناسبت روز پدر

به گزارش راوه بلاگ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، شرکت ایرانسل 30 دقیقه مکالمه رایگان را در اختیار کاربران خود قرار داد.

هدیه شرکت ایرانسل به مناسبت روز پدر

به گزارش ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تا خاتمه روز 18 اسفندماه، دو شماره تلفن (همراه اول یا تلفن ثابت) را به لیست شماره های دلخواه خود اضافه نمایند و تا 30 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان با آنان داشته باشند.

مجموع حجم 30 دقیقه ای این بسته، برای مکالمات با دو شماره دلخواه در نظر گرفته شده که متقاضی می تواند آن را برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده کند؛ البته محدودیتی در استفاده این بسته لحاظ نشده و متقاضی می تواند حجم مذکور را در چندین تماس جداگانه مصرف کند.

این طرح که با هدف حراست از سلامت مشترکان در روز های شیوع کرونا راه اندازی شده، زمینه ای را فراهم می آورد تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن، بتوانند به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویند.

تمامی مشترکان اپراتور اول می توانند با شماره گیری کددستوری #43 *10* اقدام به فعالسازی بسته طرح روز پدر نمایند؛ همچنین مشترکان بعد از خاتمه حجم بسته شان، پیامک اطلاع رسانی اتمام حجم دریافت می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 503

به "هدیه شرکت ایرانسل به مناسبت روز پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه شرکت ایرانسل به مناسبت روز پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید