بیماری مرموز، بازیگر ستایش را در بیمارستان بستری کرد

به گزارش راوه بلاگ، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به دلیل یک بیماری مرموز که هنوز از طریق پزشکان تشخیص داده نشده، در بیماستان بستری شده است.

بیماری مرموز، بازیگر ستایش را در بیمارستان بستری کرد

به گزارش تسنیم، مهدی میامی در بیمارستان فیروزگر بستری شده است. این بازیگر، این سال ها بیشتر به نقش غلامی در سریال ستایش و حیرت در بوم و بانو شناخته می شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در ایامِ کرونا پیشنهاد ها را نپذیرفت و در محافل سینمایی و تئاتری هم حضور پیدا نکرد، اما به دلیل بیماری که هنوز درست تشخیص داده نشده است، راهی بیمارستان شد.

او درباره بستری شدنش در بیمارستان شرح داد: هفته گذشته، یک شب ساعت 11 در خانه، مشغول تماشای تلویزیون بودم، احساس سرما کردم. بلند شدم پتویی بیاورم و دور خودم بکشم؛ دیدم حالش را ندارم.

سعی کردم وسایل گرمایشی را روشن کنم تا هوایِ خانه را گرم کند، پیروز نشدم این کار را هم انجام دهم. در آن تاریکی داشتم تلویزیون می دیدم و صرف نظر از این سرما، خوابیدم. دو و نیم شب یک باره دیدم فشاری به سینه ام وارد شده و در حال خفگی ام.

میامی افزود: دو روز این حالت را داشتم و تلفن را نمی توانستم جواب بدهم. پسرم آمد بالای سرم و اورژانس خبر کردند. فشارم 5 و نیم بود و به بیمارستان منتقل کردند.

ابتدا گفتند کروناست؛ من گفتم دو دوز واکسن زده ام و جایی هم نرفتم که کرونا بگیرم. حتی به تئاتر و فیلم دعوت می شدم که به همراه دوستانم تماشا کنم نمی رفتم.

مراقبت می کردم و پیشنهاد ها را هم نمی پذیرفتم. بعد از تست و آزمایش که متوجه شدند کرونا ندارم، به سراغِ کلیه، ریه و حتی مغز و اعصاب هم رفته اند تا تشخیص بدهند مشکل از کجاست.

این بازیگر شرح داد: هنوز متوجه نشده و تشخیص نداده اند. به اندازه تمام عمرم، آمپول به من تزریق شد و آزمایش دادم. نمی دانم چه شوکی وارد شده بود و البته الان بهتر از روز های گذشته ام.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من خیلی از کرونا می ترسم و در این ایام، هیچ کاری نکردم. وقتی از نزدیک می دیدم کریم اکبری مبارکه و دوستانِ دیگرم پرپر شدند به مراتب این ناراحتی ها بیشتر هم شد. دوست ندارم برای کسی مزاحمت ایجاد کنم بالأخره بیمارستان منبع میکروب است و هر امکانی وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2794

به "بیماری مرموز، بازیگر ستایش را در بیمارستان بستری کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیماری مرموز، بازیگر ستایش را در بیمارستان بستری کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری مرموز، بازیگر ستایش را در بیمارستان بستری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید