نخستین جلسه هماهنگی آموزشگاه ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو برگزار گردید

به گزارش راوه بلاگ، صبح امروز و با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آموزشگاه ملی المپیک، نخستین جلسه هماهنگی آموزشگاه ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی، به منظور ارائه خدمات فنی و تخصصی به تیم های اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو با حضور مسئولین فدراسیون های کبدی و تنیس روی میز برگزار گردید.

نخستین جلسه هماهنگی آموزشگاه ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو برگزار گردید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آموزشگاه ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی در ابتدای این جلسه گفت: طبق توافقات و هماهنگی های انجام گرفته در ستاد بازی های آسیایی هانگ ژو، آموزشگاه ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات برتر، طبق سنوات گذشته موظف به ارائه خدمات فنی و تخصصی به تیم های اعزامی به این بازی ها می باشد.

وی خطاب به مسئولین فدراسیون های کبدی و تنیس روی میز گفت: در این جلسه سعی داریم تا با هماهنگی و هم افزایی لازم و بعلاوه شناخت بیشتر شما عزیزان از ظرفیت های بالقوه در آموزشگاه ملی المپیک، برای آماده سازی تیم ها در زمینه هایی نظیر فضاهای ورزشی، روانشناسی ورزشی، سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، پزشکی و پیشگیری از آسیب های ورزشی امکانات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در ادامه محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی و دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آموزشگاه ملی المپیک در مورد ظرفیت های مراکز آموزشگاه از لحاظ نیروی انسانی کارشناس و تجهیزات سخت افزاری موجود و بعلاوه قابلیت برگزاری کارگاه های آموزشی توضیحاتی را ارائه کردند.

آمادگی برای حضور ثابت روانشناس ورزشی مجرب (جهت آماده سازی ذهنی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی)، امکانات فیزیوتراپی، انجام معاینات سلامت قلبی و عروقی، تغذیه ورزشی، تست های فانکشنال و اسکورینگ ورزشکاران از جهت ریسک آسیب و بعلاوه مانیتورینگ و تست های سنجش آمادگی جسمانی ورزشکاران از مهمترین موضوعاتی بود که در این بخش به آن اشاره شد.

در ادامه، عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن اشاره به همکاری این فدراسیون با مراکز آموزشگاه در مورد آماده سازی تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان اعزامی به دوره گذشته بازی های آسیایی و پیروزیت های به دست آمده در آن بازی ها گفت: ورزشکاران کبدی کار، علاوه بر قوای جسمانی بالا، احتیاج به تمرکز مناسب، چابکی، انعطاف پذیری، هوش بالا، سرعت و دقت دارند که این موضوع، بحث مراقبت بیشتر از این عزیزان را مطرح می نماید.

وی اضافه کرد: تیم ملی کبدی در هر دو بخش آقایان و بانوان، همانند دوره گذشته بازی های آسیایی، احتیاجمند همکاری این مجموعه می باشند تا انشاالله با برنامه ریزی های لازم، بار دیگر پیروز به کسب افتخار و بالا بردن پرچم خوشرنگ ایران عزیزمان شوند.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز که به نمایندگی از این فدراسیون در جلسه مذکور حضور یافته بود، ضمن ابراز رضایت از خدمات این آموزشگاه به ورزشکاران فدراسیون مربوطه گفت: تیم ملی تنیس روی میز، هم اکنون و به منظور آماده سازی بهتر ورزشکاران خود از کارشناسان آموزشگاه ملی المپیک در زمینه های بدنسازی و مربی مهارت های ذهنی کمال استفاده را می برد.

حسنی ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت و حمایت های کمیته ملی المپیک و آموزشگاه ملی المپیک، این رشته ورزشی در بازی های آسیایی بیش از پیش بدرخشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2892

به "نخستین جلسه هماهنگی آموزشگاه ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه هماهنگی آموزشگاه ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید