مقتدی صدر: دولت جدید عراق ظرف 15 روز تشکیل شود

به گزارش راوه بلاگ، مقتدی صدر امروز چهارشنبه گفت، بحرانی که عراق در روزهای اخیر شاهدش بوده در پی کاهش تنش ها میان طرفین درگیر، تمام شده و از گروه های شبه نظامی خواست اقدامی نکنند.

مقتدی صدر: دولت جدید عراق ظرف 15 روز تشکیل شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، مقتدی صدر با انتشار بیانیه ای خواستار تشکیل دولت جدید قدرتمندی در عراق شد که بتواند از حق حاکمیت ملت عراق و استقلال آن حفاظت کرده و ظرف 15 روز و بدون داشتن تعلقات سیاسی، پارلمانی، طایفه ای و نژادی تشکیل شود و شایستگی و توانایی اداره کشور را داشته باشد.

وی در بیانیه خود تاکید کرد: من از گروه های عراقی می خواهم تا حساب شده، صبور و نه با اقدامات نظامی رفتار کنند و صداهای افراطی را فرونشانند.

رهبر جریان صدر هم چنین بر لزوم پایان لجبازی و توهین تظاهرکنندگان به فراکسیون های سیاسی تاکید کرد و گفت، در غیر این صورت عراق تباه می شود.

وی بر لزوم تلاش هر چه بیشتر برای پایان دادن به حضور اشغالگران و سیطره و نفوذ روز افزون آنها و دخالتشان در امور مردم عراق تاکید کرد و گفت: صبر ما در قبال دخالتهای خارجی که به نفع عراق نیست در حال لبریز شدن است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 264

به "مقتدی صدر: دولت جدید عراق ظرف 15 روز تشکیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی صدر: دولت جدید عراق ظرف 15 روز تشکیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید