مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

به گزارش راوه بلاگ، مرحله بعدی، اتو کشیدن پارچه ای کاملا تمیز به مدت چند دقیقه است. برای این منظور از پارچه ای بهره ببرید که کثیف شدن آن خیلی برای تان مهم نباشد چراکه شاید مقداری رسوبات و کثیفی های داخل اتو به آن منتقل شوند.

مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

آب جوشیده سرد شده برای اتو پرس و سایر دستگاه هایی که با بخار کار می نمایند مانند بخار شوی، بخور سرد، اتو دستی ضرر بیش تری می رساند، به این دلیل که با جوشاندن اب، غلظت آب را بالامیبریم و زمانی که غلظت آب بالا برود سختی آب نیز بالا میرود.

بهترین اب مخصوص اتوپرس اب مقطر میباشد آب مقطر ابی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیرگرفته شده باشد. در این شیوه آب را جوشانده و بخار آب را به ظروف دیگری انتقال می دهند که pH آب مقطر خنثی و در حدود 7 می باشد.

مایع جرم گیر اتو بخار نیز یکی از اقلامی است که در بازار موجود بوده و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید اتوهای بخار را تمیز کنید.

پس از انجام این کار ها، اتوی شما کاملا تمیز شده و تنها کافی است تا آن را خاموش کنید و منتظر سردشدنش بمانید. همچنین اگر آب یا محلولی داخل مخزن اتو باقی مانده، آن را تخلیه کنید.

به طور کلی دستگاهایی مثل اتو پرس که سیکل عملکرد دستگاه و یا بخشی از ان با آب می باشد حتما آب بدون سختی (اب مقطر) استفاده گردد چرا که سیستم کلی دستگاه را دچار مشکل خواهد نمود.استفاده از آب دارای سختی به بخش های از جمله پمپ آب ،شلنگ ها اب .بندها. المنت .سنسورهای حرارتی آسیب جدی وارد میکند.

منبع مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2705

به "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید