معرفی تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها

به گزارش راوه بلاگ، سفر کردن با بچه ها اغلب به پیدا کردن راه هایی برای سرگرم کردن آنها و ترغیب کردنشان به احساس راحتی در مقاصد گردشگری طراحی شده برای بزرگسالان می گذرد. اما هر از چندگاهی به نقاطی بر می خوریم که نه تنها از بچه ها به گرمی استقبال می کنند، بلکه برای اینکه به آنها احساس خاص بودن دهند، دست به کارهای خارق العاده می زنند. یکی از بزرگترین روش ها برای اینکه به بچه ها احساس ستاره بودن را بدهیم، این است که اتاق آنها در هتل را با الهام از کاراکتر و برنامه های تلویزیونی محبوبشان طراحی کنیم. در این مطلب خبرنگاران قصد داریم تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها در سراسر جهان را برای شما شرح دهیم.

معرفی تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها

سوییت الوییز Eloise در هتل پلازا Plaza

اگر از آن دسته هستید که هرچه به ذهنتان می رسد می گویید، این سوییت کاملا مناسب شماست. در این اتاق صورتی و سفید که براساس شخصیت کتاب های بچه هاه به نام الوییز Eloise طراحی شد، با شکوه تمام اقامت کنید و از اتاق پرستار بچه که دیوار به دیوار آن است نهایت استفاده را ببرید. لباس های الوییز Eloise که در کمد قرار دارند را ببینید و با کتاب و اسباب بازی های او که در قفسه ها قرار دارند، بازی کنید. خود شخصیت الوییز Eloise به وسیله یک یادداشت ویژه از میهمانان کم سن و سال خود استقبال می نماید و امکانات ویژه مانند کپی فیلم الوییز در پلازا Eloise at The Plaza و میهمانی چای دو نفره در پام کورت Palm Court را به آنها ارائه می نماید. این مورد یکی از محبوب ترین تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها بحساب می آید.

سوییت خانوادگی در جستجوی نمو Finding Nemo در مرکز اقامتی هنر انیمیشن دیزنی Disneys Art of Animation Resort

در این سوییت خانوادگی بزرگ که تمامی شخصیت های محبوب شما در انیمیشن در جستجوی نمو Finding Nemo را به زندگی واقعی آورده، می توانید در ماجراجویی Marlin دریایی خود شرکت کنید. می توانید کاراکترهای الهام بخش خودتان نمو Nemo و مارلین Marlin را زیر پتو بغل کنید؛ حتی نقش دیواری آنها نیز بالای تختخواب قرار گرفته و کف اتاق به گونه ای است که احساس می کنید زیر آب و در حال غواصی در دریا هستید. آشپزخانه کوچک اتاق و محوطه غذاخوری الهام گرفته از مرجان ها باعث می شوند سفر خانوادگی شما بسیار آسان و لذت بخش تر شود. این مورد یکی از تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها بحساب آورده می شود.

سوییت کیدکمپ KidKamp در مرکز اقامتی گریت وولف Great Wolf اقامتگاه

تقریبا همه بچه ها از ایده وقت گذرانی در فضای باز خوششان می آید. با اقامت در سوییت کیدکمپ KidKamp که حالت اردوگاهی دارد، حتی در آب و هوای ناخوشایند هم می توانید این کار را انجام دهید. بچه ها اغلب از تختخواب های دو طبقه رویایی که مانند یک چادر اردوگاهی بزرگ به نظر می رسند، خوششان می آید و روی دیوارها تصاویری از حیوانات جنگلی که برای سلام کردن آمده اند، به چشم می خورند. البته یک تختخواب کوچک مجزا نیز برای بزرگسالان موجود است. بعلاوه، سوییت های کابینی شکل مشابه دیگری در هتل های مختلف مرکز اقامتی گریت وولف Great Wolf اقامتگاه وجود دارند که با اقامت در آنها می توانید بدون اینکه مجبور به تحمل سختی های اردو زدن باشید، در سرتاسر آمریکا اردو بزنید.

ویلای آناناسی Pineapple Villa در هتل و مرکز اقامتی نیکلدون Nickelodeon Hotels & اقامتگاه

بچه ها در چند شب اقامت در این آناناس بزرگ که نزدیک به دریا واقع شده است، از زمان خود لذت بسیاری خواهند برد. دکور این ویلای دوخوابه براساس انیمیشن باب اسفنجی طراحی شده و دارای یک استخر بی نهایت است که آرامش و لذت را به میهمانانش هدیه می نماید. در مدت اقامت در این هتل، اگر هوس یک پیتزا پارتی یا پیژامه پارتی کردید، تنها کافیست به یکی از مستخدم های شخصی در این ویلا بگویید و آنها آرزوی شما را برآورده می کنند.

خانه باربی Barbie در فورته ویلج Forte Village

در مدت اقامت در این هتل جزیره ای در ایتالیا، می توانید در خانه رویایی صورتی رنگ که یک سرویس خواب باربی Barbie و کیف لوازم آرایشی بهداشتی باربی Barbie دارد، بخوابید. البته یک عروسک باربی Barbie نیز در آن موجود بوده که بچه ها بتوانند خود را با آن سرگرم کنند. سپس می توانند به مرکز فعالیت های باربی Barbie Activity Center که بسیار رنگارنگ و شاد و شبیه به یک خانه رویایی بزرگ است بروند تا جواهرات و کیف بسازند و در تجربه آشپزی ویژه بچه ها شرکت کنند.

اتاق جادوگر Wizard Chamber در هتل جورجین هاوس Georgian House Hotel

با اقامت در این اتاق احساس خواهید کرد از لندن خارج شده اید و به یک قلعه افسون شده با دیوارهای سنگی، پنجره های شیشه رنگی، تختخواب های ستون دار، پرده های نقش دار و قوری های بزرگ قدم گذاشته اید. برای اینکه خودتان را به این اتاق برسانید، می بایست از راهرویی که با نقاشی های پرتره تزئین و با شمع روشن شده، عبور کنید. اقامت جادویی خود را با یک سنت بریتانیایی تکمیل کنید؛ میهمانی چای بعد از ظهر. یک اجی مجی بگویید، یک ساندویچ خوشمزه نوش جان کنید یا یک شام مفصل بخورید.

اتاق دزد دریایی Pirate Room در هتل فنتسی لند Fantasyland Hotel

به این هتل کانادایی بروید تا در یک تختخواب در کشتی بزرگ دزدان دریایی بخوابید. البته این تختخواب مخصوص بچه ها بوده و بزرگسالان تختخواب بزرگ خودشان را خواهند داشت؛ اما اگر سعی کنید به بچه ها یک زمان بخصوص برای خواب را دیکته کنید، می توانند به عنوان دزدان دریایی شما را به افتادن در دریا محکوم کنند! یک مجسمه بزرگ جک اسپارو Jack Sparrow نیز برای نگهداری از کشتی در این اتاق قرار داده شده است؛ بنابراین می توانید با آسایش و راحتی بخوابید.

اتاق لگولند کینگدام LEGOLAND Kingdom در هتل لگولند فلوریدا LEGOLAND Florida Hotel

بچه ها با اقامت در اتاق لگولند کینگدام LEGOLAND Kingdom که از اسطوره های سلطنتی گذشته الهام گرفته، می توانند شاه و ملکه باشند. به بچه ها، آجرهای لگویی ویژه داده می شوند تا اجزای قلعه و خانه های روستایی را بسازند و حتی می توانند به شکار گنج بروند که جایزه آن بسیار عالی و مربوط به لگو LEGO است. در نهایت، وقتی زمان خوابیدن فرا می رسد، پدر و مادرها می توانند آنها را در تختخواب های دو طبقه سلطنتی بخوابانند.

سوییت خانه درختی Treehouse در ادونچر سوییتس Adventure Suites

بچه ها عاشق این هستند که سوار یک اسب کاروسل شوند و درون تنه بزرگ یک درخت به بازی و وقت گذرانی بپردازند. این اتاق فانتزی فوق العاده دارای فعالیت های ویژه بچه ها بوده که باعث می شود بیشتر از تنها یک اتاق خواب باشد؛ بلکه بیشتر به یک اتاق بازی کامل شباهت دارد. بچه ها عاشق درب کوچک آن و وقت گذرانی در تنه آقای درخت Mr. Tree Trunk و نشستن پشت میز پیک نیک بچه هاه آن خواهند شد. از طرف دیگر، از آب بازی در وان دونفره ای که در بالکن جلویی قرار داده شده، لذت خواهند برد.

سوییت بچه هاه من نفرت انگیز Despicable Me در هتل لوئس پورتوفینو Loews Portofino Bay Hotel

زمانیکه بچه ها وارد این سوییت الهام گرفته شده از مینیون ها می شوند، احساس خواهند کرد که در داستان این انیمیشن قرار گرفته اند. پدر و مادرها می توانند در اتاق خواب بزرگ و ویژه استراحت کنند؛ در حالیکه بچه ها در اتاق خواب کامل خودشان که مملو از مینیون ها است، می توانند مانند مینیون ها به شیطنت و دیوانه بازی مشغول شوند.

سوییت قلعه ای Castle-Themed Suite در هتل شانگری لا Shangri-La Hotel

بچه ها برای رفتن به تختخواب قلعه ای این سوییت، می بایست از روی پل متحرک عبور کنند؛ چیزی که می تواند تخیلات هر بچه ای را به فعالیت و جرقه زدن وادار کند. این سوییت دوخوابه دارای امکانات ویژه بچه ها است؛ چیزهایی مانند حوله لباسی حمام و اسباب بازی های پر زرق و برق، انواع فیلم و بازی های رومیزی و خوراکی های مورد علاقه بچه ها از جمله پاپ کورن، کلوچه و شیرینی که بهترین شب سلطنتی را برای بچه ها فراهم می آورند. آنها همچنین می توانند در زمین بازی فوق العاده هتل شانگری لا Shangri-La Hotel که بخش های سرپوشیده و روباز دارد، به بازی و وقت گذرانی مشغول شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 642

به "معرفی تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید