مراتب ثبت 4 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار تهران ابلاغ شد

به گزارش راوه بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای به استاندار تهران، مراتب ثبت چهار میراث فرهنگی ناملموس را به استاندار تهران ابلاغ کرد.

مراتب ثبت 4 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار تهران ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، در نامه ارسالی از سوی علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران آمده است:

در اجرای ماده 1 از قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال 1382 و مواد 11 و 12 از قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی حفظ میراث فرهنگی ناملموس مصوب سال 1384 و مواد 2 و 3 آیین نامه اجرایی قانون مذکور مصوب 1387/11/6 هیئت محترم وزیران و با رعایت مقررات آیین نامه اجرایی مذکور، میراث فرهنگی ناملموس با عنوان فناوری نقاشی پشت آینه به شماره 1979، آیین سقاداری محله امامزاده یحیی تهران به شماره 1980، فناوری هم جوشی شیشه به شماره 1981، فناوری تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی (زاویه تراشی) به شماره 1982، در تاریخ 1398/04/05 در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس به ثبت رسیده است. هر گونه اقدام که موجب حفظ و احیای این میراث گردد مورد تأکید است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب برای آگاهی و اجرا به مقامات و مسئولان ذی ربط ابلاغ گردد و از نتیجه اقدام این وزارتخانه را آگاه کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 109

به "مراتب ثبت 4 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار تهران ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراتب ثبت 4 میراث فرهنگی ناملموس به استاندار تهران ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید