محبوبیت ترامپ روز به روز کمتر می گردد

به گزارش راوه بلاگ، نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهند، بیشتر آمریکایی ها طی یک ماه گذشته منتقد عملکرد دونالد ترامپ شده اند و این رویکرد از افزایش تلفات ناشی از پاندمی کرونا نشأت می گیرد و او اکنون با هشت درصد اختلاف بعد از جو بایدن دموکرات قرار گرفته است.

محبوبیت ترامپ روز به روز کمتر می گردد

نظرسنجی خبرگزاری رویترز - ایپسوس که دوشنبه و سه شنبه انجام شد، نشان می هد 41 درصد از آمریکایی ها عملکرد ریاست جمهوری ترامپ را که نسبت به نظرسنجی مشابه در اواسط آوریل چهار درصد کاهش نشان می دهد، تایید می نمایند. با این حال 56 درصد از عملکرد ترامپ راضی نیستند و این عدم محبوبیت از نظرسنجی پیشین هم پنج درصد افزایش نشان می دهد.

این نتایج همچنین نشان می دهند، 46 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده قصد دارند از جو بایدن در انتخابات نوامبر حمایت نمایند. 38 درصد هم به ترامپ رای می دهند. این در حالیست که در نظرسنجی پیشین رویترز-ایپسوس، پیشتازی بایدن تنها دو درصد بود.

به نظر می رسد آمریکایی ها هر روز بیشتر منتقد شیوه مدیریت کرونایی دونالد ترامپ می شوند. براساس این نظرسنجی، شمار افرادی که از عملکرد ترامپ در این پاندمی ناراضی هستند، از شمار افرادی که او را تایید می نمایند (13 درصد) بیشتر شدند و این بالاترین میزان نارضایتی خالص از زمان شروع این نظرسنجی ها و طرح این پرسش در ماه مارس محسوب می گردد.

ترامپ جمهوری خواه اما از عملکرد دولتش در مدیریت این بحران دفاع نموده و چین را به ناکامی در اطلاع رسانی به دنیا و وارد آوردن خسارت های مالی متهم می نماید.

جو بایدن، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا که احتمالا در انتخابات نوامبر رقیب دموکرات ترامپ می گردد، در بیشتر نظرسنجی ها از رای دهندگان ثبت نام شده سال جاری پیشتاز بود اما پیشتازی او در هفته های اخیر در هاله ای از ابهام قرار داشت.

از نظر مردم، ترامپ گزینه بهتری برای اشتغال زایی محسوب می گردد و بایدن ایده های بهتری برای مسائل بهداشت و درمان دارد.

این نظرسنجی نشان داد، آمریکایی ها بر سر اینکه کدام نامزد گزینه بهتری برای مدیریت واکنش به کروناست، اختلاف نظر دارند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 853

به "محبوبیت ترامپ روز به روز کمتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت ترامپ روز به روز کمتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید