مجموعه 10 جلدی قصه گویی بازنشر شد

به گزارش راوه بلاگ، انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مجموعه 10 جلدی قصه گویی را برای چندمین مرتبه بازنشر کرد.

مجموعه 10 جلدی قصه گویی بازنشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این مجموعه خواندنی از سوی انتشارات کانون گردآوری شده و مشتمل بر داستان های کوتاه برای گروه سنی 9+ سال (نونهال) است.

قصه گو برای قصه گفتن گنجینه بزرگی در اختیار دارد. اصل کار در هنر قصه گویی خود قصه است. بدون قصه، قصه گو وجود ندارد. اما یک قصه گوی خوب، ماهر، دانا و باحوصله است که می تواند با تشخیص زمان و مکان مناسب و چگونگی ارائه قصه، مستمعین خود را مجذوب سازد.

در هر جلد از کتاب های قصه گویی، پنج تا هفت قصه جالب ارائه شده که در خاتمه هر قصه، با بیان کوتاهی از پیغام قصه و طرح سؤال هایی، مستمع و خواننده هر چه بیشتر از قصه بهره مند می گردد.

تصویرگری های ساده و جذاب این کتاب ها را زهره پریرخ بر عهده داشته است و قیمت هر کدام از آن ها 4 هزار تومان است.

این کتاب ها علاوه بر بچه ها برای علاقه مندان به قصه گویی، والدین و مربیان کودک نیز مناسب بوده و قابل خریداری از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری است.

جلد اول مجموعه قصه گویی در سال 1372 برای اولین بار از سوی کانون منتشر شد و دهمین شماره آن سال 1374 به چاپ رسیده است. هر یک از جلد های این مجموعه 26 تا 32 صفحه دارند.

تا به امروز کتاب های قصه گویی 1 تا 4 به چاپ هشتم، 5، 7، 8 و 9 به چاپ هفتم و 6 و 10 به چاپ ششم رسیده اند.

شمارگان هر یک از کتاب های قصه گویی تا به امروز به 30 هزار تا 35 هزار نسخه رسیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1241

به "مجموعه 10 جلدی قصه گویی بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه 10 جلدی قصه گویی بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید