شروع ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب

به گزارش راوه بلاگ، ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب از فردا، 4 خرداد، شروع می گردد. این طرح به منظور حمایت از کتابفروشی ها و رونق بخشیدن به بازار نشر اجرا می گردد.

شروع ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب 1400 از سه شنبه، چهارم خردادماه در سراسر کشور شروع می گردد.

کتابفروشی های سراسر کشور می توانند از فردا، سه شنبه، با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح بهارانه کتاب 1400 اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه منتشرشده، کتابفروشی های مشارکت نماینده در طرح های پیشین یارانه های فصلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب 1400 احتیاج به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب به وسیله کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می نماید. در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند پس از ثبت نام کتاب های خود را که با شرایط معین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2379

به "شروع ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید