قیمت بلیط قطار به مشهد از شهرهای مختلف

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران- قیمت بلیط قطار تهران به مشهد از 125 هزار تومان آغاز می گردد و تا 940 هزار تومان ادامه پیدا می نماید. تهرانی ها رقم 125 هزار تومان را برای قطار های اتوبوسی می پردازند و بابت بلیط قطار های کوپه ای معمولی به مقصد مشهد بین 177 تا 206 هزار تومان خرج می نمایند. بعلاوه گران ترین بلیط قطار از مقصد تهران به مشهد 940 هزار تومان قیمت دارد و حول و حوش نرخ بلیط هواپمای این جهت فروخته می گردد. مسافرانی که از مرکز کشور مثل شهر های اصفهان، قم و یزد راهی مشهد می شوند برای خرید بلیط قطار بین 255 تا 320 هزار تومان هزینه می نمایند، اما هزینه بلیط قطار از مبدا بندرعباس، تبریز و اهواز که فاصله بیشتری تا مشهد دارند ممکن است از 400 هزار تومان فراتر رود. قیمت هایی که در این گزارش می بینید برای روز های جاری است و طبق اطلاعات سامانه رجا، در تعطیلات نیمه دی نرخ بلیط قطار با اعداد و ارقام فعلی تفاوتی نخواهد داشت.

قیمت بلیط قطار به مشهد از شهرهای مختلف

قیمت بلیط قطار اتوبوسی تهران به مشهد

به گزارش خبرنگاران، قیمت بلیط قطار اتوبوسی تهران - مشهد 125 هزار تومان است. این رقم برای روز های فعلی در نظر گرفته شده و با توجه به اطلاعات سامانه رجا در تعطیلات نیمه دی قیمت بلیت قطار اتوبوسی تهران به مشهد همین قیمت را خواهد داشت. برای رفتن از تهران به مشهد قطار های کوپه ای شش یا چهار نفره هم وجود دارد که بلیط آن ها به ترتیب 177 و 206 هزار تومان فروخته می شوند. بعلاوه قیمت بلیط قطار کوپه ای چهار نفره -بیزینس- تهران به مشهد می تواند تا 560 هزار تومان افزایش پیدا کند، اما گران ترین بلیط قطار تهران - مشهد 940 هزار تومان قیمت دارد. این رقم برای قطار های پنج ستاره درنظر گرفته شده و تفاوتی با قیمت بلیط هواپیما این راستا ندارد.

بلیط قطار اصفهان به مشهد

بلیط قطار اصفهان به مشهد 316 تا 327 هزار تومان است. هر دو بلیط برای قطار های کوپه ای چهار نفره محسوب می شوند و اصفهانی ها گزینه های زیادی برای انتخاب نوع قطار ندارند. مسافران یزدی، قمی، سمنانی و حتی کرمانی از نظر مسافت، شرایط مشابهی را با اصفهانی ها برای رسیدن به مشهد دارند. یزدی ها برای خرید بلیط قطار مشهد که از نوع کوپه ای چهار نفره است، 255 هزار تومان خرج می نمایند. قمی ها تقریبا به هیمن میزان دست به جیب می شوند و بلیط قطار قم - مشهد را 264 هزار تومان می خرند. رقمی که برای بلیط قطار های کوپه ای چهارنفره اعلام شده است. بعلاوه قیمت بلیط قطار کرمان به مشهد 245 هزار تومان است. این هزینه برای سمنانی ها که فاصله کمتری تا مشهد دارند از 93 تا 186 هزار تومان است. آن ها بلیط 93 هزار تومانی را برای قطار های اتوبوسی می پردازند و بابت بلیط قطار های کوپه ای هم 186 هزار تومان خرج می نمایند.

بلیط قطار بندرعباس به مشهد

بلیط قطار بندرعباس به مشهد می تواند تا 400 هزار تومان قیمت داشته باشد. راستا بندرعباس تا مشهد ظرف 20 ساعت طی می گردد و برای خرید بلیط قطار های کوپه ای از مبدا به مقصد دقیقا 398 هزار تومان باید پرداخت کرد. البته بلیط قطار از بندرعباس تا مشهد با رقم 255 هزار تومان هم فروخته می گردد که این رقم برای قطار های اتوبوسی درنظر گرفته شده است. قیمت بلیط قطار تبریز به مشهد از 400 هزار تومان فراتر رفته است. بلیط قطار های کوپه ای چهار نفره 415 هزار تومان به فروش می رسد و تبریزی ها بابت بلیط قطار های اتوبوسی باید 202 هزار تومان پرداخت نمایند. اهوازی ها هم برای بلیط یک طرفه قطار به مشهد بین 282 هزار تومان تا 362 هزار تومان هزینه می نمایند. بلیط 282 هزار تومانی برای قطار های کوپه ای شش نفره و بلیط 362 هزار تومانی برای بلیط قطار های کوپه ای چهار نفره درنظر گرفته شده است.

بلیط قطار ملایر به مشهد

بلیط قطار ملایر - مشهد به شکل عجیبی در روز های گذشته مشتری پیدا نموده است. مسافران ملایری برای خرید بلیط قطار کوپه ای چهارنفره به مقصد مشهد حدود 300 هزار تومان هزینه می نمایند و بابت بلیط قطار های کوپه ای شش نفره، 217 هزار تومان. بعلاوه قیمت بلیط قطار ارک - مشهد برای قطار های کوپه ای شش نفره 180 هزار تومان است.

قیمت بلیط قطار از شهرهای مختلف به مشهد

مبدا

نوع قطار

قیمت

تهران

اتوبوسی

125 هزار تومان

تهران

کوپه ای شش نفره

177 هزار تومان

تهران

کوپه ای چهار نفره

206 هزار تومان

تهران

کوپه ای پنج ستاره

940 هزار تومان

اصفهان

کوپه ای چهار نفره

316 تا 327 هزار تومان

یزد

کوپه ای چهار نفره

255 هزار تومان

قم

کوپه ای چهار نفره

264 هزار تومان

کرمان

کوپه ای چهار نفره

245 هزار تومان

سمنان

اتوبوسی یا کوپه ای چهارنفره

93 یا 186 هزار تومان

بندرعباس

اتوبوسی یا کوپه ای چهارنفره

255 یا 400 هزار تومان

تبریز

اتوبوسی یا کوپه ای چهارنفره

202 یا 415 هزار تومان

اهواز

کوپه ای چهار یا شش نفره

282 یا 362 هزار تومان

ملایرکوپه ای چهارنفره300 هزار تومان
اراککوپه ای شش نفره217 هزار تومان
منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2763

به "قیمت بلیط قطار به مشهد از شهرهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط قطار به مشهد از شهرهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید