فعالیت ها باید جهادی، انقلابی و در عین حال هدفمند باشد

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت فعالیت ها باید به شکل جهادی و انقلابی و در عین حال هدفمند انجام شوند و در این راستا حفظ روحیه برادری و اخوت، بسیار مهم است.

فعالیت ها باید جهادی، انقلابی و در عین حال هدفمند باشد

مصطفی عطاران، در آئین معارفه خود که با حضور وزیر آموزش و پرورش، به عنوان سرپرست مرکز حراست معرفی گردید، با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا و سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن و با آرزوی طول عمر باعزّت برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اظهار کرد: نظام اسلامی، امانتی است که خداوند بر عهده نسل ما و سایر نسل ها گذاشته است و چنان که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) فرموده است: حفظ نظام اسلامی، از اوجب واجبات است .

وی اضافه نمود: برای حفظ و سلامتی نظام جمهوری اسلامی باید کوشش کنیم؛ لذا شرط نگه داشتن نظام، به کار گیری نیروهای سالم و جلوگیری از آسیب های نظام است.

عطاران توضیح داد: در مجموعه ای کار می کنیم که قرار است سند تحول بتیادین آموزش و پرورش را اجرایی و محقق کنیم. باید کوشش کنیم در نظام تعلیم و تربیت، واژه مربّی، تحقق واقعی پیدا کند تا اهداف تربیتی محقق گردد.

سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، گفت: باید با ارتباط با خداوند، توسل به معصومین علیهم السلام، اطاعت از رهبری معظّم انقلاب(مدظله العالی) و انجام کارهای جهادی، امور را به پیش ببریم.

وی اضافه نمود: کارهای ما باید به شکل جهادی و انقلابی و در عین حال هدفمند انجام شوند و در این راستا حفظ روحیه برادری و اخوّت، بسیار مهم است.

عطاران، گفت: امیدواریم بتوانیم آنگونه که خواست خداوند است، انجام وظیفه کنیم و در راستای منویّات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) کار را با قوّت هر بیشتر، به پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2817

به "فعالیت ها باید جهادی، انقلابی و در عین حال هدفمند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت ها باید جهادی، انقلابی و در عین حال هدفمند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید