فروکش کردن آب در اغلب روستاها

به گزارش راوه بلاگ، فرماندار رودبار جنوب آخرین شرایط این شهرستان و آبگرفتگی روستاها را تشریح کرد از فروکش کردن آب خبر داد.

فروکش کردن آب در اغلب روستاها

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمود قانعی بیان نمود: : آب تقریبا فروکش کرده و 10 تا 11 روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها ارائه می شود.

فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: هلال احمر خدمات خود را از روز گذشته آغاز کرده، راهداری هم خدمات خود را آغاز کرده و تا ظهر امروز، مشکل برق تمام روستاها برطرف خواهد شد.

او شرح داد: بازگشایی راه زهکلوت به ایرانشهر از صبح سه شنبه 5 فروردین اجرا شده و تا سرانجام امروز بازگشایی خواهد شد. راه کلیه روستاهای کرمان نیز بازگشایی می شود تا بتوانیم بقیه خدمات دستگاه های دیگر را به روستاها برسانیم.

قانعی بیان نمود: گروه های جهادی و سپاه به کمک های مردمی نیاز دارند. با توجه به شیوع کرونا، حفظ سلامت مردم هم مد نظر است بنابراین موافق ارسال اقلام نیستیم. اگر مردم خواستند کمکی ارسال کنند با دستگاه های مربوطه از جمله هلال احمر و کمیته امداد هماهنگ کنند و کمک های نقدی را ارسال کنند.

فرماندار رودبار جنوب گفت: دستگاه هایی که می توانند پای کار باشند از طریق دستگاه های بالادستی مانند راهداری و هلال احمر استان هماهنگ شوند تا بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان ارائه بدهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 596

به "فروکش کردن آب در اغلب روستاها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروکش کردن آب در اغلب روستاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید