فرمانده مرزبانی ناجا: تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد ، کشف 46 تن مواد مخدر توسط مرزبانان

به گزارش راوه بلاگ، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا از ابلاغ تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور اطلاع داد و گفت: امروز امنیت مطلوبی در مرزها حاکم است.

فرمانده مرزبانی ناجا: تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد ، کشف 46 تن مواد مخدر توسط مرزبانان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سردار گودرزی در حاشیه سفر به خراسان شمالی با اشاره به تشکیل قرارگاه هوشمند سازی در مرزبانی گفت: مرزبانی به عنوان خط مقدم نیروهای مسلح در حراست از مرز های کشور باید خود را از استفاده از تجهیزات فاوایی، به روز و قوی کند.

فرمانده مرزبانی ناجا از ابلاغ تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور به فرماندهان و معاونان فاوا فرماندهی مرزبانی سراسر کشور اضافه نمود: وظیفه مرزبانی هر کشور دفاع از حدود و ثغور یک کشور است، صندلی و اهمیت مرزبانی بر کسی پوشیده نیست و امروز امنیت مطلوبی در مرزها حاکم است.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال جهش فراوری خاطر نشان کرد: محور اصلی فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها، شناسایی دست های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت، سلاح ، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرزنشینان در حاشیه مرزها اعم از آبی و خشکی کشور، نقش به سزایی در فراوری امنیت دارند و تعامل مطلوبی بین سران طوایف، متنفذین، مرزنشینان و مرزبانان وجود دارد و مرزهای ایران اسلامی از ثبات و امنیت لازم برخوردار هستند.

وی به کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه اول امسال در مرزهای کشور اشاره نمود و اضافه نمود:طی این مدت 46 تن انواع مواد مخدر کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 87 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا از هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات نوین در حوزه مرز اطلاع داد و بیان نمود: در حال حاضر بخشی از مرزها هوشمند شده و در کوشش هستیم که از سیستم های الکترونیکی،اپتیکی،رادارها،پهپادها و دوربین های حرارتی برای پایش استفاده کنیم که این دوربین ها می تواند به مرزبانان در کنترل شبانه روزی مرزها یاری کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1218

به "فرمانده مرزبانی ناجا: تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد ، کشف 46 تن مواد مخدر توسط مرزبانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده مرزبانی ناجا: تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد ، کشف 46 تن مواد مخدر توسط مرزبانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید