شیری: وصل کردن این فصل به بازی های فصل آینده اصلا امکانپذیر نیست، آمادگی شروع بازی ها را در هر مقطعی داریم

به گزارش راوه بلاگ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بخواهند بازی های این فصل را به فصل بعد متصل نمایند اصلاً منطقی نیست.

شیری: وصل کردن این فصل به بازی های فصل آینده اصلا امکانپذیر نیست، آمادگی شروع بازی ها را در هر مقطعی داریم

به گزارش خبرنگاران، مهدی شیری در گفت وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال شروع بازی های لیگ برتر در خرداد ماه و اینکه توقف اتفاق افتاده در لیگ برتر چقدر می تواند در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار باشد، گفت: به هر حال باید پذیرفت که تعطیلی ناخواسته لیگ برتر در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی خواهد داشت. ما چند وقتی است که از تمرینات گروهی دور هستیم و با شروع تمرینات باید دوباره به شرایط ایده آل برگردیم. خوشبختانه تا قبل از تعطیلی لیگ، نتایج خیلی خوبی گرفتیم و به نظرم احتیاج به زمان خواهیم داشت تا بتوانیم دوباره نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: ما در پرسپولیس همانند سایر تیم ها احتیاج به زمان داریم تا به شرایط خوب بدنی برسیم. البته شاید با شروع دوباره لیگ برتر در یکی دو هفته به آن چیزی که مدنظر ماست نرسیم اما خیلی زود به شرایط خوبی که داشتیم خواهیم رسید. به هر حال ما پرسپولیس هستیم و هر زمان که لیگ برتر شروع گردد برای قهرمانی کوشش خواهیم کرد تا طرفداران را شاد کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص شایعه وصل شدن لیگ برتر فعلی به فصل آینده که مطرح شده گفت: خیلی بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد. من هم تا به حال چنین چیزی در دنیای فوتبال ندیدم و به نظر من که امکان پذیر نیست. به هر حال هر باشگاهی احتیاج به زمانی برای جابجایی، مسائل اداری و اقتصادی دارد. به همین خاطر بعید است که بخواهند لیگ سال جاری را به لیگ فصل بعد متصل نمایند.

شیری در خصوص شروع بازی های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و اینکه فشردگی بازی ها به ضرر پرسپولیس خواهد بود توضیح داد: متاسفانه در بازی های آسیایی همیشه به ضرر پرسپولیس و حتی سایر تیم های ایرانی سوت زده شده و شرایط به ضرر ما بوده است. امیدوارم عدالت بین تیم های ایرانی و سایر کشورها برقرار گردد. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را در هر تورنمنتی به دست بیاوریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 773

به "شیری: وصل کردن این فصل به بازی های فصل آینده اصلا امکانپذیر نیست، آمادگی شروع بازی ها را در هر مقطعی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: وصل کردن این فصل به بازی های فصل آینده اصلا امکانپذیر نیست، آمادگی شروع بازی ها را در هر مقطعی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید