شهاب زاهدی اصلا مهاجم نیست ، پرسپولیس احتیاج به خرید این 4 بازیکن دارد

به گزارش راوه بلاگ، مربی سابق سرخ ها می گوید: حتماً پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ دیگر احتیاج دارد. سانتر فورواردی خارجی که بتواند به برترین شکل در امر گلزنی به عنوان مهاجم نوک کار کند

شهاب زاهدی اصلا مهاجم نیست ، پرسپولیس احتیاج به خرید این 4 بازیکن دارد

به گزارش خبرنگاران حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس، زمانی که شهاب زاهدی در این تیم بازی می نموده، مربی او بوده و به بهانه پیوستن این مهاجم از تیم پوشکاش مجارستان و سایر موارد چند روز اخیر پرسپولیس جوابگوی سؤالات ما شد.

نظرتان در خصوص شهاب زاهدی که در پرسپولیس هم شاگرد شما بوده چیست؟

شهاب بازیکن بسیار خوبی است و قطعاً می تواند به پرسپولیس یاری کند. شاید شهاب در تیم های میانه اروپایی بازی نموده باشد اما به هر حال ما باید این نکته را در نظر بگیریم که از نظر سیستماتیک به واسطه بازی در تیم های اروپایی جلوتر از تیم های ما است و خصوصیات فنی ای دارد که می تواند به پرسپولیس یاری

کند.

با حضور شهاب مشکل گلزنی پرسپولیس حل خواهد شد؟

این تفکر اشتباه است که در خصوص شهاب وجود دارد چون پست اصلی شهاب بازی در وینگر چپ و راست است و در این منطقه می تواند به خوبی ایفای نقش داشته باشد.

اما شهاب سرزن خوبی هم هست که به همین علت شاید بتواند خیلی به پرسپولیس یاری کند؟

به نکته خوبی اشاره کردید. شهاب به علت قد و قامت خوب و قدرتی که در سرزنی دارد قادر است به عنوان مهاجم دوم خیلی خوب کار کند و برای مهاجم نوک تیم و سایر عناصر تهاجمی در امر گلسازی هم به تیمش یاری کند. البته حسن بزرگ شهاب این است که وینگر بودن هم دیگر تخصص اوست.

با وجود جذب شهاب قبول دارید که تیم به جذب یک مهاجم ششدانگ دیگر احتیاج دارد؟

حتماً پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ دیگر احتیاج دارد. سانتر فورواردی خارجی که بتواند به برترین شکل در امر گلزنی به عنوان مهاجم نوک کار کند، هر چند که عیسی و بازیکنان دیگری هم هستند که در این منطقه می توانند خیلی خوب کار نموده و ایفای نقش داشته باشند و به عنوان مکمل شهاب برترین کارآیی را ارائه دهند.

چرا گفتید سانتر فوروارد خارجی؟

شاید از آنجا که مهاجمان خوب و ششدانگ در تیم های شان حفظ شده اند، به همین علت برای تیمی مانند پرسپولیس که باید در آسیا بازی کند حضور یک مهاجم ششدانگ دیگر احتیاج است.

در بقیه نقاط هم احتیاجی به جذب بازیکن احساس می کنید؟

بله در دفاع های چپ و راست و پلی میکر به سه، چهار بازیکن دیگر احتیاج است که برای بستن تیمی قوی حتماً احتیاج است که باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

آغاز دیرهنگام تمرینات پرسپولیس از این جهت که شاید زمان طلایی فصل بدنسازی را از دست بدهند، برای سرخپوشان مشکل ساز نخواهد شد؟

اسکلت تیم پرسپولیس حفظ شده، مضاف بر اینکه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس آنقدر حرفه ای هستند که اگر یک هفته دیرتر تمرینات شان را آغاز نمایند، مسئله ای برای تیم به وجود نمی آید؛ از این رو من به خاطر چند روز دیرتر آغاز کردن تمرینات سرخپوشان مسئله ای را برای پرسپولیس احساس نمی کنم چون قرار نیست تمرین پرسپولیس چند هفته دیرتر از سایر تیم ها آغاز گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3068

به "شهاب زاهدی اصلا مهاجم نیست ، پرسپولیس احتیاج به خرید این 4 بازیکن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب زاهدی اصلا مهاجم نیست ، پرسپولیس احتیاج به خرید این 4 بازیکن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید