پیروانی: تا به امروز در حق پرسپولیس کم لطفی شده است، یکی از مسائل فدراسیون، حذف ما از آسیا بود

به گزارش راوه بلاگ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مسائل اصلی فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم را حذف سرخپوشان از آسیا دانست.

پیروانی: تا به امروز در حق پرسپولیس کم لطفی شده است، یکی از مسائل فدراسیون، حذف ما از آسیا بود

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی پس از فزونی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. این برد را به طرفداران تبریک می گویم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برای ما رقم بخورد.

وی در واکنش به اعتراض رسول خطیبی به عملکرد پیغام حیدری داور مسابقه گفت: بیاید فنی صحبت کنیم و راجع به داوری صحبت نمی کنم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال توضیح داد: ما که از نزدیک اطلاعی نداشتیم، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که یک مرتبه تصمیم گرفتند جابه جایی صورت بگیرد. به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس دلم می خواهد عدالت رعایت گردد و فکر می کنم تا به امروز یک اندازه در حق ما کم لطفی شده است.

پیروانی تأکید کرد: آقایانی که سه ماه به ما وقت و قول دادند تا به آسیا برویم، کجا هستند؟! یکی از عواملی که فدراسیون مشکل داشت، حذف تیم ما بود. فکر می کنم منطقی نبود پرسپولیس با این قدمت و سابقه اینطور از گردونه خارج گردد. آقایانی که سه ماه وقت دادند بیایند بگویند موعد سه ماه شده است یا نه!

وی در خصوص فایل صوتی توصیه ای که درباره رأی باشگاه گل گهر سیرجان منتشر شده است، گفت: همین الان نیز بر این باور هستم که رأی می توانست غیر از این باشد. کسی که کارت صادر کرد قِصر در رفت و کسی که این بازیکن را آورده بود نیز قِصر در رفت. ایمیل هایی که گفتند غیرقانونی بود، کجا رفتند و چه شدند؟ اگر قرار است حقی به کسی داده گردد نباید اینگونه بود. بعد می گویند به پرسپولیس ارتباطی ندارد، در حالی که ما مدعی قهرمانی هستیم و به رقبای ما امتیاز داده شده است و ما نباید اعتراض کنیم. چرا کارت برای این بازیکن صادر شده بود و چرا روابط بین الملل فدراسیون پاسخگو نیست؟ فکر می کنم در این میان حق به حقدار نرسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2858

به "پیروانی: تا به امروز در حق پرسپولیس کم لطفی شده است، یکی از مسائل فدراسیون، حذف ما از آسیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: تا به امروز در حق پرسپولیس کم لطفی شده است، یکی از مسائل فدراسیون، حذف ما از آسیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید