اگر بیرانوند نبود پرسپولیس حدف می شد؟ نه این فقط در حد یک پیش بینی است! ، لیگ در دست ماست و این بازی سرنوشت قهرمانی را معین می نماید!

به گزارش راوه بلاگ، مدافع گلزن سرخ پوشان مرکز بازی با ذوب آهن را یک فینال مهم برای پرسپولیس می داند.

اگر بیرانوند نبود پرسپولیس حدف می شد؟ نه این فقط در حد یک پیش بینی است! ، لیگ در دست ماست و این بازی سرنوشت قهرمانی را معین می نماید!

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در این فصل بوده که با دبل مقابل استقلال توانست محبوبیت خودش را نزد طرفداران پرسپولیس بیشتر کند. گولسیانی در آستانه بازی پرسپولیس و ذوب آهن به سؤالات خبرنگار خبرنگاران ورزشی پاسخ می دهد. او تأکید می نماید که این یکی از مهم ترین بازی های فصل پرسپولیس است.

*از بازی جام حذفی آغاز کنیم که برای شکست دادن ون پارس سختی زیادی کشیدید. فکر می کردی کار به ضربات پنالتی بکشد؟

قبل از بازی این ذهنیت را داشتم که ممکن است کار ما گره بخورد، البته معنی اش این نیست که برد تیمم را پیش بینی نمی کردم. خودتان می دانید جام حذفی چه شرایطی دارد، وقتی یک تیم در سطح پرسپولیس مقابل تیمی مثل ون پارس یا حتی تیمی سطح پایین تر قرار می گیرد، طبیعتا تیم حریف برای نشان دادن خودش انگیزه زیادی دارد. بازیکنان این تیم ها می خواهند از این فرصت نهایت استفاده را برده و خودشان را نشان دهند. باید بگویم که ون پارس تیمی قابل احترام بود. البته ما هم خیلی بدشانس بودیم و دیدید که چقدر موقعیت از دست دادیم ولی در نهایت در ضربات پنالتی برنده شدیم.

*قبول داری اگر بیرانوند نبود، شاید پرسپولیس حذف می شد؟

نمی توان واضح در این مورد صحبت کرد چون این چیزها فقط در حد یک پیش بینی است. تیم ما گلرهای خوبی دارد و در این بازی هم کادر فنی صلاح دید که بیرانوند برای ضربات پنالتی به زمین مسابقه بیاید. او قبلا خودش را ثابت نموده و بدون شک یکی از برترین گلرهای ایران و آسیاست.

*تو هم خوب پنالتی می زنی. اگر مقابل بیرانوند قرار بگیری، می توانی پنالتی را گل کنی؟

نمی دانم، شاید گل گردد و شاید هم نگردد. بیرانوند گلر بزرگ و توانایی است.

*در خصوص بازی با ذوب آهن چه صحبتی داری؟

یک بازی سخت در انتظار ماست. در نیم فصل دوم قطعا شرایط برای ما سخت تر می گردد. وقتی تیم ها برابر صدرنشین قرار می گیرند انگیزه چندبرابری برای متوقف کردن پرسپولیس دارند و این کار را سخت می نماید. همه تیم ها برای نیم فصل دوم خودشان را تقویت می نمایند و می دانیم که برای امتیاز جمع کردن کار سختی داریم. ذوب آهن هم تیم خوبی است و در بازی رفت بازی ما با آنها در اصفهان مساوی شد. این بازی واقعا برای ما مثل یک فینال مهم است. من معتقدم 3 امتیاز این بازی در سرنوشت قهرمانی ما نقش دارد. باید در زمین خودمان ذوب آهن را ببریم و موقعیت خودمان را در صدر جدول بهتر کنیم.

*این حرف را با توجه به بازی استقلال و سپاهان می زنی؟

متوجه سؤال شما نشدم.

*اینکه اگر این دو تیم مساوی نمایند و شما 3 امتیاز را بگیرید، موقعیت خوبی در جدول پیدا می کنید و اختلاف امتیازی پرسپولیس با 2 رقیب اصلی اش به 7 امتیاز می رسد.

ما فقط روی نتایج و عملکرد تیم خودمان تمرکز می کنیم و قرار نیست نتایج تیم های دیگر پرسپولیس را قهرمان کند. قهرمانی لیگ سال جاری در دست ماست و نباید آن را از دست بدهیم. 15 بازی سخت و مهم مانده و باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3000

به "اگر بیرانوند نبود پرسپولیس حدف می شد؟ نه این فقط در حد یک پیش بینی است! ، لیگ در دست ماست و این بازی سرنوشت قهرمانی را معین می نماید!" امتیاز دهید

2 کاربر به "اگر بیرانوند نبود پرسپولیس حدف می شد؟ نه این فقط در حد یک پیش بینی است! ، لیگ در دست ماست و این بازی سرنوشت قهرمانی را معین می نماید!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر بیرانوند نبود پرسپولیس حدف می شد؟ نه این فقط در حد یک پیش بینی است! ، لیگ در دست ماست و این بازی سرنوشت قهرمانی را معین می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید