شهید ربیعی از افتخارات نظام سلامت بود

به گزارش راوه بلاگ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: شهید ربیعی یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نظام سلامت محسوب می شد.

شهید ربیعی از افتخارات نظام سلامت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بابل، حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پیغامی شهادت مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل را تسلیت گفت:

در متن این پیغام آمده است: دکتر مظفر ربیعی متخصص بیهوشی، استاد بازنشسته و ریاست فقید دانشگاه علوم پزشکی بابل در جهت خدمت به بیماران کرونایی به شهادت رسید و یک بار دیگر جامعه علمی استان مازندران مرد بزرگی را از دست داد که یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نظام سلامت از وی یاد می شد.

در این پیغام اضافه شده است: صدها دانشجوی توانمند در کلاس ادب، معرفت، اندیشه والا، علم و تخصص دکتر ربیعی دانش آموخته شدند و فقدان این اندیشمند فرهیخته اگرچه جامعه علمی استان مازندران را عزادار کرد، اما دانشجویان و دانش آموختگان طریق پرآوازه وی، این جهت پرافتخار را ادامه خواهند داد.

در پیغام کرمانیان عنوان شده است: اینجانب این مصیبت وارده را به جامعه دانشگاهی مازندران، خانواده شهید ربیعی تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیغام/4078/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 582

به "شهید ربیعی از افتخارات نظام سلامت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهید ربیعی از افتخارات نظام سلامت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید