سازمان ملل برای برگزاری مجمع عمومی تصمیم گیری می کند

به گزارش راوه بلاگ، رییس مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این سازمان در ماه پیش رو درباره به تاخیر انداختن برگزاری نشست سالانه رهبران جهانی در اواخر ماه سپتامبر به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری خواهد کرد.

سازمان ملل برای برگزاری مجمع عمومی تصمیم گیری می کند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیجانی محمد بانده، رییس مجمع عمومی سازمان ملل در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهار کرد: این چیزی نیست که تا به امروز به طور جدی مورد بحث قرار گرفته باشد و برنامه رویدادهای مربوط به آن فعلا تغییری نکرده است.

این مقام نیجریه ای اضافه نمود: در ماه پیش رو با مشورت با کشورهای عضو سازمان ملل در خصوص برگزاری مجمع عمومی در ماه سپتامبر تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شرایط فعلی ممکن است موجب شده باشد که رویدادهای مربوط با هفتاد و پنجمین سالگرد جنگ جهانی دوم را به تاخیر بیندازیم اما این مساله شاید بیش از هر چیز لزوم رهبری اقدام جهانی (علیه کرونا) از سوی سازمان ملل و فراهم آوردن حمایت مورد نیاز برای شکست تهدید مشترکمان را نشان می دهد.

بانده اضافه نمود: سازمان ملل از زمان تشکیل به بسکمک از مردم در شرایط بسیار سخت حس امید داده است. موجودیت این سازمان اکنون و در دورانی که مردمان بسکمک درگیر هراس و اضطراب هستند، همین تاثیر را دارد.

او گفت، در حال حاضر اهمیت همه چیز نسبت به کووید 19 در اولویت دوم قرار گرفته است اما تاکید کرد که مسائل دیگر در کمیته مجمع عمومی از طریق ویدئو کنفرانس در حال بررسی هستند.

بانده کمک به کشورهای فقیرتر برای مقابله با کرونا را ضرورتی اخلاقی دانست و از دولت ها خواست که واکنشی سخاوتمندانه به درخواست سازمان ملل داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 654

به "سازمان ملل برای برگزاری مجمع عمومی تصمیم گیری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل برای برگزاری مجمع عمومی تصمیم گیری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید