رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای

به گزارش راوه بلاگ، رئیس پلیس راهور گفت: افرادی که در ایام عید فطر به محدودیت های تردد توجه نداشته باشند و اصرار به سفر داشته باشند، توسط عوامل پلیس راهور و 464 دوربین جاده ای جریمه می شوند.

رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگوی خبری با اشاره به شروع محدودیت های تردد بین استانی و بین شهری در ایام تعطیلات عید فطر پیش رو اظهار کرد: از ساعت 14 امروز تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) محدودیت در تردد های بین استانی و تمام شهر هایی که دارای شرایط قرمز، نارنجی و زرد هستند، اعمال می گردد.

رئیس پلیس راهور اضافه نمود: بر اساس گزارشات واصله میزان تردد رو به کاهش است و هموطنان به توصیه های مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر توجه نموده اند.

وی توضیح داد: به همکاران ابلاغ کردیم که به طور جد کنترل صورت گیرد و تذکر لسانی انجام گردد، در همین رابطه از ابتدای شروع طرح تا به امروز بیش از چهار میلیون تذکر ارائه شده که هموطنان به این تذکرات تمکین نموده و به سفر نرفتند البته در صورتیکه فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون می گردد.

این مقام انتظامی با اشاره به استقرار عوامل پلیس راهور در یک هزار و 896 نقطه کشور برای اعمال نظارت بر محدودیت های تردد، گفت: بیش از 464 دوربین در جاده ها قرار دارند و اعمال قانون را در این رابطه انجام خواهند داد.

وی ابراز امیدواری کرد که در تعطیلات عیدفطر شاهد کاهش تردد ها و تعداد جان باختگان ناشی از بیماری کرونا باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2391

به "رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد سفر های غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید