برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش راوه بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به این که اقدام به موقع شهرداران در بحران سبب آرامش شهروندان می گردد، گفت: برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد.

برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمدتقی زاده سه شنبه 13 اسفند در چهارمین نشست فصلی شهرداران استان تهران در سال 98 که با حضور انوشیروان محسنی بندپی و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید گفت: فضاهای شهری و عمومی در شهرهای استان باید بتواند در حوزه های کالبدی و اجتماعی دربرگیرنده سرفصل های راهبردی در حوزه تاب آوری شهری باشند.

تقی زاده اضافه نمود: مدیریت شهری باید در فراهم کردن آرامش روانی شهروندان و آموزش های شهروندی گام بردارد.

وی گفت: فضاهای شهری نظیر بوستان ها یا ناوگان حمل ونقل عمومی در مواقع بحرانی نظیر کرونا ویروس بی دفاع هستند، این انتظار را از شهرداران داریم که به موقع در شرایط بحرانی اثربخشی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: اقدامات به موقع شهرداران در مواقع بحرانی می تواند آرامش خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد و تاب آوری شهری در مواقع بحرانی یکی از موضوعات جدی پیش روی شهرداران استان است و به زودی برنامه ای جامع در این خصوص به شهرداران ابلاغ خواهد شد.

تقی زاده عنوان داشت: سال جاری ستادهای سفر نوروزی با محدودیت های جابجایی جمعیت تحت تأثیر کرونا ویروس واقع شده است و باید مراقبت کنیم و جابه جایی جمعیت به حداقل برسد و در این راستا شهرداران حداکثر همکاری لازم را با شبکه های بهداشت و مراکز درمانی در مورد مقابله با کرونا ویروس داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 472

به "برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید