تاسیس 5 کافه کتاب تازه در مهرشهر و عظیمیه کرج

به گزارش راوه بلاگ، بهرام آجرلو، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان کرج در گفت وگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه این روزها ناشران با مشکل تهیه و تامین کاغذ روبه رو هستند، گفت: در بحث تولید کتاب ناشران به دلیل نوسانات نرخ کاغذ با مشکل روبه رو هستند که اگر در این زمینه راهکاری از سوی دولت پیش بینی شود، این دغدغه برای تولید کتاب برطرف خواهد شد.

تاسیس 5 کافه کتاب تازه در مهرشهر و عظیمیه کرج

وی در ادامه با اشاره به شرایط کتاب فروشان کرجی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، نام کرد: در تعامل و ارتباطی که با کتاب فروشان کرج داشتم، متوجه شدم که شرایط کسب و کار آن ها نسبت به سال قبل در همین زمان خیلی بهتر شده است و رو به بهبودی می رود.

آجرلو با بیان اینکه استان البرز اولین استانی بود که رسته کافه کتاب به صورت آزمایشی در آن اجرا شد، اضافه نمود: این رسته با استقبال خوبی از سوی کتاب فروشان کرج روبه رو شد اما چون کافه کتاب ها در گروه کافی شاپ ها قرار گرفته اند به دلیل شیوع بیماری کرونا، با برخی محدودیت ها روبرو شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال در منطقه ها مهردشت و عظیمیه استقبال از تاسیس کافه کتاب خوب بوده، به طوری که از ابتدای امسال پنج واحد کافه کتاب در این دو محله تاسیس شده و در کنار آن دو واحد هم جمع آوری کرده اند.

آجرلو با اشاره به ایجاد بارقه امید در میان مردم به دلیل گسترده شدن واکسیناسیون عمومی، گفت: امیدواریم با سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون و امکان بازگشایی مجدد دانشگاه ها و مدارس بار دیگر شاهد جنب و جوش و فعالیت های اجتماعی در کتاب فروشی ها و کافه کتاب ها باشیم.

وی تاکید کرد: معمولا از شهریور تا آبان ماه به اصطلاح شب عید ناشران و کتاب فروشان است و اوج کار فعالان و دست اندرکاران این حوزه است که امیدوارم امسال هم شاهد آن باشیم و شاهد رونق فعالیت همکاران کتابفروش خود در کرج و سایر شهرها باشیم.

به گزارش ایبنا، حدود 90 ناشر و 55 کتاب فروش در شهر کرج فعال هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2594

به "تاسیس 5 کافه کتاب تازه در مهرشهر و عظیمیه کرج" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاسیس 5 کافه کتاب تازه در مهرشهر و عظیمیه کرج" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس 5 کافه کتاب تازه در مهرشهر و عظیمیه کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید