راهیابی گروه مجاز به فینال عصر جدید

به گزارش راوه بلاگ، دیشب در برنامه عصر جدید با اعلام رأی مردمی، گروه مجاز توانست با کسب دو میلیون و 641 هزار و 277 رای به فینال عصر جدید راه پیدا کند.

راهیابی گروه مجاز به فینال عصر جدید

خبرنگاران| گروه مجاز در بخش آرا مردمی توانست با کسب دو میلیون و 641 هزار و 277 رای به فینال عصر جدید راه پیدا کند. این گروه در قسمت پنجم از مرحله نیمه نهایی که 19 بهمن پخش شد همراه با علی فریادی شرکت کننده دیگر برنامه به رقابت پرداختند.

در این قسمت گروه مجاز دومین اجرای این برنامه را بر عهده داشتند و 4 چراغ سفید داوران را کسب کردند و منتظر آراء مردم برای رسیدن به فینال عصرجدید بودند که شب گذشته این مهم برای گروه مجاز رخ داد.

گروه مجاز یکی از گروه های محبوب عصر جدید است که امسال توانستند کم کم به فینال نزدیک شوند.

اعضای اصلی این گروه از 4 نفر تشکیل شده اند که سال پیش در گروه های مختلف در این برنامه حضور داشتند، اما امسال آن ها در کنار هم در گروه مجاز فعالیت می کنند. علی دهقان، حسین محمدی، مسعود مظفری و محسن فرجی 4 عضو اصلی گروه مجاز هستند.

سبک کاری آن ها بیشتر انتقال مطالب با معنا و مفهوم اصلی با زبان بدن و حرکات بدن است. آمادگی بدنی خوبی دارند تا بتونند روی صحنه با حرکات بدنی مفاهیم رو به ببننده انتقال بدهند؛ و اینکه در برنامه اخیر یک پانتومیم موزیکال اجرا کردند که بسیار مورد توجه مردم و داوران قرار گرفت.

فینال فصل جدید برنامه عصرجدید، عید مبعث از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و بعد از آن، مردم با رای به اجرای برگزیده خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم را تعیین می کنند.

به گزارش خبرنگاران؛ دیشب با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه نهایی عصرجدید، تکلیف دو فینالیست دیگر از این برنامه تعیین شد. گروه ستاره هشتم، گروه جوانمردان ایران زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی عصرجدید رسیده اند و دیشب با رای مردم عرفان طهماسبی و گروه مجاز ترکیب پنج فینالیست را کامل کردند.

پخش عصرجدید تا خاتمه سال، با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها و باشگاه مهارت، شنبه ها و یکشنبه ها ادامه دارد. نتایج فینال و قهرمان، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه برنامه، به بینندگان این رقابت تلویزیونی معرفی خواهد شد. تکلیف مقام های دوم تا پنجم هم در همین ویژه برنامه نوروزی تعیین می شود.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

اجرای گروه مجاز در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2055

به "راهیابی گروه مجاز به فینال عصر جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی گروه مجاز به فینال عصر جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید