تصویربرداری حتی از اون جهان به خاتمه رسید

به گزارش راوه بلاگ، تصویربرداری فیلم کوتاه حتی از اون جهان به کارگردانی علیرضا بیگلری به سرانجام رسید.

تصویربرداری حتی از اون جهان به خاتمه رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط پروژه، فیلم کوتاه حتی از اون جهان به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری با اتمام مراحل تصویربرداری در مرحله تدوین است.

علیرضا بیگلری که پیش از این با فیلم های کوتاهی، چون سلفی با تنهایی، قلب برفی و فرشتگان نمی میرند پیروز به حضور و کسب جایزه از بسیاری از فستیوال های فیلم بین المللی شده است، درباره خلاصه این فیلم گفته است: حتی از اون جهان درباره فردیست که بر اثر مسائل زندگی به انتهای خط رسیده، اما یک معجزه جهت زندگی او را تغییر می دهد.

وی این فیلم را به تمامی زنان و مادران ایران زمین تقدیم کرده است.

عوامل فراوری این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده، کارگردان و تدوین: علیرضا بیگلری، تهیه کننده: ندا بیگلری، مشاور و دستیار کارگردان: مصطفی صفایی، بازیگران: سحر پارسا، علیرضا بیگلری، مصطفی صفایی، عارف اعلی پور، موسیقی: وحید یاراحمدی، تصویربردار: علیرضا صفایی، مدیر فراوری: حوا خدایاری، صدابردار: ناصر خاکزاد، طراح گریم: فرنوش نجف پور، منشی صحنه: حدیثه حاجی بیگی، طراح صحنه و لباس: فرهنگ یادگاری.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2492

به "تصویربرداری حتی از اون جهان به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری حتی از اون جهان به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید