رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/زنجان رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد.

رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد

کننده عالی دولت در استان زنجان عصر امروز (6اسفند) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه مدیریت، هنر مسئولان در سیستم جاری است، گفت: پشتوانه مدیریت صحیح، برنامه ریزی و پشتوانه برنامه ریزی شاخص دقیق است و پشتوانه شاخص دقیق نیز انطباق شاخص عدم اطمینان به اطمینان است.

فتح الله حقیقی ادامه داد: کشور امروز در جنگ مالی نابرابری قرار گرفته است و خوشبختانه در استان زنجان مدیران توانمندی وجود دارند که هماهنگی بالایی بین آنان بوده که اگر این گونه نبود، زنجان جزو سه استان برتر در بحث تسهیل کسب و کار و سه استان امن کشور نبود و این امنیت به حدی است که انتخابات مجلس یازدهم در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد.

استاندار زنجان با اشاره به تسهیلات ارائه شده در استان زنجان، افزود: پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و غیره نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش یافته و این افزایش نیز با توجه به ارتقای جایگاه مالی بانک های استان بوده است.

وی با اشاره به آمار بیمه اجباری در استان، گفت: سال گذشته در استان 5067 نفر تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفتند و بیش از 5000 نفر نیز بازنشسته شده اند که در مجموع می توان گفت، بیش از 10 هزار شغل در استان ایجاد شده است. همچنین افراد تحت پوشش بیمه بیکاری از 3241 نفر با 24 نفر کاهش به 3217 نفر رسیده است.

حقیقی شرح داد: استان زنجان امسال و سال گذشته در بحث دریافت مازاد درآمد به لحاظ درصدی، در رتبه اول کشور واقع شده است و پنجره واحد سرمایه گذاری که ابتکار استان است، بنا به دستور معاون اول رئیس جمهور در همه استان ها اجرا می شود.

استاندار زنجان یادآور شد: حجم سرمایه گذاری استان در سال 96 به میزان 1100 میلیارد تومان، سال گذشته 1000 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر به 3000 میلیارد تومان رسیده است و پروژه هایی نیز در استان وجود دارد که بیش از 2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری به آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و 11 واحد تولیدی نیز به چرخه تولید بازگشته که حجم سرمایه گذاری واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته، 1005 میلیارد تومان بوده است.

در ادامه این جلسه، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز با اشاره به محدودیت های اتفاق افتاده، اظهار کرد: اینکه گفته می شود کمبود اعتبار وجود دارد به این معنی نیست که پول در کشور وجود ندارد.

رامین میرزایی ادامه داد: تلاش می شود تا کمبودهای بودجه ای استان تا آخر سال تامین شود؛ ولی از مدیران ارشد استانی انتظار می رود مدیریت منابع مالی در ادارات و دستگاه های استان مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی بر این است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان چابک تر از گذشته شود، افزود: این سازمان با همه دستگاه ها تعامل خواهد داشت، ولی تعامل به صورت منطقی خواهد بود. باید توجه داشت تامین اعتبار به عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و این وظیفه مدیر است که با برنامه بوده و شاخص ها و تحقق خواسته های مردم را دنبال کند.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، از مدیران دستگاه ها خواستار استفاده از ظرفیت تبصره 18 قانون بودجه شد و اعلام نمود: تبدیل شرایط کارمندان غیررسمی در دستگاه ها و کسب مجور جدید جذب نیرو در اولویت بوده و مدیران باید اسناد خزانه اسلامی موجود در دستگاه ها را پیش از انتها سال معین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه شهرام طهماسبی از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تودیع و رامین میرزایی معارفه شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 410

به "رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید