در صورت امتناع دولت کبک،آلبرتا مجسمه پایین آورده شده جان مک دونالد را در ادمونتون نصب می نماید

به گزارش راوه بلاگ، جیسون کنی نخست وزیر آلبرتا خاطرنشان کرد اگر مونترال انتخاب نکند که مجسمه جان ای. مک دونالد که شنبه توسط معترضان پایین آورده شد را دوباره نصب کند، او مجسمه را در زمین مجلس قانون گذاری آلبرتا نصب خواهد نمود.

در صورت امتناع دولت کبک،آلبرتا مجسمه پایین آورده شده جان مک دونالد را در ادمونتون نصب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این مجسمه در انتها یک راهپیمایی اعتراضی برای کاهش بودجه پلیس در مرکز شهر مونترال پایین آورده شد. این یکی از چند اعتراضی بود که در شهرهای سراسر کشور برگزار گردید.

هنوز معین نیست کسانی که مجسمه را پایین آورده اند وابسته به سازمان دهندگان اعتراض ها هستند یا خیر.

بنری که در حال پایین آوردن مجسمه برافراشته شده بود مبنی بر این بود که مک دونالد به خاطر به حاشیه راندن جوامع محلی آسیایی و به خاطر نقشش در معماری سیستم مدرسه مسکونی فعلی دستانی آغشته به خون دارد.

کنی با مجموعه ای از توییت ها به این حرکت معترضان پاسخ داد و گفت چپ افراطی مسئول این نوع خشونت است و مک دونالد توانست از مسائل شخصی خود عبور کند و تبدیل به اولین نخست وزیر کانادا بگردد.

او گفت: این تخریب تاریخ و قهرمانان ما است و باید متوقف گردد.

ولری پلنت شهردار مونترال هم افزود: مباحثه درباره میراث و زندگی او درست است. اما اگر اجازه بدهیم گروه هایی از مزدوران تاریخ ما را با مصونیت خراب نمایند، اشتباه است.

او گفت دفتر هنرهای عمومی شهر درباره محافظت از این مجسمه اقدام به برگزاری گفت وگوهایی خواهد نمود و همچنین با متخصصان حفظ میراث شهر صحبت می گردد تا قدم بعدی معین گردد.

او در توییتر نوشت: برخی از یادبودهای تاریخی، اینجا مانند هر جای دیگری، در قلب مباحثه های احساسی فعلی قرار دارند. من تکرار می کنم که به جای اینکه بخواهیم آن ها را حذف کنیم، بهتر است که آن ها را در پس زمینه مفهومی خودشان قرار داده و آنالیز کنیم. من همچنین حامی افزودن یادبودهایی هستم که بیشتر جامعه ای را به نمایش می گذارند که می خواهیم به آن تبدیل بشویم.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1350

به "در صورت امتناع دولت کبک،آلبرتا مجسمه پایین آورده شده جان مک دونالد را در ادمونتون نصب می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "در صورت امتناع دولت کبک،آلبرتا مجسمه پایین آورده شده جان مک دونالد را در ادمونتون نصب می نماید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت امتناع دولت کبک،آلبرتا مجسمه پایین آورده شده جان مک دونالد را در ادمونتون نصب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید