خبرنگاران 90 میلیارد ریال برای اتمام طرح بازسازی استادیوم مهاباد اختصاص یافت

به گزارش راوه بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: 90 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و توسعه ظرفیت استادیوم آزادی این شهرستان اختصاص یافت.

خبرنگاران 90 میلیارد ریال برای اتمام طرح بازسازی استادیوم مهاباد اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در سفر سرزده خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام این شهرستان نسبت به ارایه راهکارهای لازم و تامین اتمام آنان با اختصاص اعتبارهای لازم تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: در بازدید از استادیوم آزادی مهاباد با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای احداث صندلی روبروی تماشگران و افزایش ظرفیت استادیوم از پنج به هفت هزار نفر موافقت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: همچنین برای احداث ساختمان خوابگاه ورزشکاران در مجموعه ورزشی آزادی مهاباد هم بر اخذ موافقت اصولی تاکید شد که در صورت تخصیص اعتبار احداث خواهد شد.

مصطفی پور با بیان اینکه اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی در مهاباد از جمله برنامه های این نهاد است، افزود: همچنین سالن اختصاصی تیراندازی مهاباد که هم اکنون با 65 درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار به صورت نیمه تمام باقی مانده است در اولویت پرداخت اعتبار برای اتمام آن نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اختصاص یافته به سالن اختصاصی تیراندازی هنوز معین نیست، اعلام کرد: تا به امروز بیش از 30 میلیارد ریال برای احداث این سالن ملی هزینه شده و برای اتمام آن نیز حدود 40 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

وی افزود: همچنین اتمام طرح های زمین فوتبال روباز برای دهه مبارک فجر و مجموعه ورزشی برادران پیروت پور از دیگر اماکن ورزشی بود که توسط مشاور وزیر ورزش و جوانان مورد بازدید نهاده شده و بر اتمام آنها در موعد مقرر تاکید شد.

خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی و سیدمجید سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان روز گذشته به منظور بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی به آذربایجان غربی سفر نموده اند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و 10 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده دارد.

این شهرستان دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیأت، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1714

به "خبرنگاران 90 میلیارد ریال برای اتمام طرح بازسازی استادیوم مهاباد اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 میلیارد ریال برای اتمام طرح بازسازی استادیوم مهاباد اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید