خبرنگاران وزش باد و بارشهای رگباری پدیده غالب در آذربایجان غربی است

به گزارش راوه بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: وزش باد توام با گردو خاک و بارشهای رگباری، پدیده غالب در استان تا انتها هفته جاری است.

خبرنگاران وزش باد و بارشهای رگباری پدیده غالب در آذربایجان غربی است

یاسر اشتاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: هوای آذربایجان غربی امروز نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید و توام با بارشهای پراکنده در شمال و مرکز استان است.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد به بیش از 50 کیلومتر برساعت خواهد رسید، ادامه داد: این فرایند روز پنجشنبه در این استان نیز تداوم دارد و اواخر وقت فردا کاهش ابر وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته، گفت: شهرستان تکاب با دمای مثبت 6 درجه سانتی گراد خنک ترین شهر بود و دمای ارومیه نیز بین مثبت 12 و 23 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

اشتاد با بیان اینکه روز سه شنبه وزش باد و بارشهای رگباری اندکی از شمال استان در شهرهای سلماس و ماکو گزارش شده است، اضافه کرد: فرایند افزایش 6 درجه ای دمای هوای آذربایجان غربی ادامه دارد و گردو غبار نیز دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی دارای 18 ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از 120 ایستگاه باران سنجی و اقلیم شناسی است که از ایستگاه های هواشناسی استان، 9 ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و 9 ایستگاه هم تکمیلی هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2277

به "خبرنگاران وزش باد و بارشهای رگباری پدیده غالب در آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزش باد و بارشهای رگباری پدیده غالب در آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید